Ga naar inhoud

internet explorer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik kreeg deze melding toen in op internet aan het surfen was. Maar ik heb die melding maar 1 keer gekregen en daarna niet meer. De melding van Generic host process for win32 krijg ik wel vaker als ik aan het surfen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou je tijdelijke bestanden is moeten leegmaken

(menu extra / opties / tijdelijke bestanden verwijderen)

Indie je echt niks meer kan doen als IE is opgestart kan je deze opties ook in configuratiescherm opstarten,

Indien het leegmaken niet helpt stel ik voor de IE opnieuw in te stellen, dit kan bij de internet opties in tabblad 'geavenceerd' en dan 'opnieuw instellen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu wel een ander probleem. Als ik mijn MSN messenger opstartte dan liep dat programma vast en deed IE het ook meteen niet meer. Ik heb nu MSN messenger proberen te verwijderen maar dat lukt niet. Ik kan het programma niet opstarten maar ook niet verwijderen via software verwijderen in het configuratiescherm. Hoe kan ik dat oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik zapmessenger om je messenger te verwijderen.

Voer dan nog het volgende uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan je messenger opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.