Ga naar inhoud

upgrade


Aanbevolen berichten

Hoi,

Onlangs kocht ik een netbook, dit met windows 7 starter edition.

Via het internet raakte ik aan een code om te upgraden ( was wel niet legaal, maar...:eviltongue:..)

Wel nu krijg ik problemen. Microsoft Essentials werkt niet meer, en ik krijg altijd de melding dat de code die ik ingaf niet juist is. En dat de tijd voor activatie is verstreken.

Wat gebeurt er nu ? Updaten lukt ook niet meer

Heb al geprobeerd met systeemherstel om terug te keren voor de upgrade, maar dit lukt ook niet meer.

Kan iemand mij hier mee helpen ? Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

aangezien je upgrade illegaal was (zie ook forumregels) heb je niet zo veel mogelijkheden...

Een recovery uitvoeren (terugzetten naar fabrieksinstellingen, Windows Starter), eventueel nadien een legale upgrade.

Maak wel eerst een back-up van alle bestanden die je wil behouden.

Over welk merk netbook hebben we het hier?...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, thanx. Hoe doet men dit ? Zo een recovery uitvoeren?

Daarom vroeg Asus welk merk en model van netbook je gebruikt.

Meestal is dat via de toets F11 om je PC terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Het kan ook zijn dat je recovery-dvd's hebt.

Dus als je het in de bijgeleverde handleiding niet terug vindt zal jet het merk en model(nummer) moeten doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad de reden waarom ik naar je merk en type vroeg...

De recovery-partitie kan je bereiken door op een bepaalde F-toets te tokkelen tijdens het opstarten en dat verschilt van merk tot merk...Asus : F9, Samsung : F4, Toshiba : F8, HP : F11...

Vermoedelijk zal pevandezee geen recovery dvd's hebben...tenzij ze gebrand zijn op een externe dvd-brander (netbook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt allemaal voor jullie hulp, het is gelukt......

Nou nog het volgende, mijn vriendin heeft een MSI L1350D netbook, en ze heeft hetzelfde aan de hand als ik had. Hoe moet deze netbook terug naar fabrieksinstellingen gezet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.