Ga naar inhoud

Video of tv speelt na een tijd vertraagd af op mijn pc.


Kurtt

Aanbevolen berichten

Eerst speelt het goed af, maar bijvoorbeeld een uur later is dit vertraagd. Als ik echter’ mijn pc opnieuw opstart, dan speelt de video weer perfect af zonder vertraging. Waaraan kan dit liggen? Ik heb dit probleem OOK met filmpjes op internet (youtube). Dus met gewone videobestanden, mijn tv signaal én met filmpjes op internet.

Het vreemde is, als ik mijn pc terug opstart, dan wordt wel alles tegen normale snelheid afgespeeld (voor een tijdje, bv. een uur).

Dus altijd het herstarten van mijn pc zorgt ervoor dat het opgelost geraakt.

Heb al mijn grafische drivers opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds haperingen NA EEN TIJDJE bij videos.

Het ligt trouwens niet aan mijn grafische kaart denk ik, want mijn games worden perfect afgespeeld.

Installeren van een codec pack zoals K-Lite heeft het probleem ook niet verholpen...

Zou SP1 er iets mee te maken hebben, want ik heb dit vroeger nooit voorgehad.

Speccy:

http://speccy.piriform.com/results/qPe36nWR1MWcIoANMpGBrdD

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord.

Ik heb mijn pc geformatteerd, windows 7 er terug op geplaatst en ben nu de programma's opnieuw aan het installeren. Na een drietal programma's geinstalleerd te hebben maak ik steeds een image. Tot nu heb ik geen problemen (meer) met afspelen van video of tv. Treed het probleem terug op, heb ik nog genoeg images om een situatie terug te gaan.

De problemen in verband met vertraagd afspelen van video en beeld waren al zeer lang aan de gang vandaar dat format de beste oplossing leek. Nu lijkt alles in orde.

Toch bedankt voor de tips!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.