Ga naar inhoud

Nieuwe computer


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben dus van plan om een nieuwe computer te kopen (alleen de kast). Heb al eens rond gekeken en kzag dat je hier om hulp kon vragen als je je budget plaatst en ongeveer wat je graag zou willen. Bij deze dank ik dus al iedereen die zijn raad/mening gaat geven.

Mijn budget bedraagt 800 euro. ik wil een fatsoenlijke game pc met goeie graphics kaart, genoeg om bijna alle spellen te spelen maar hij moet vooral snel zijn. met mijn huidige pc kan ik redelijk wat spellen spelen maar ik stoor mij aan 1 ding en dat is altijd het wachten voordat ik eindelijk kan spelen. ik heb altijd lagg als ik een spel opstart en pas inlog naar mate de tijd vordert wordt het steeds doenbaarder :P vraag me niet waarom maar het is zo haha.

dus bij deze weten jullie ongeveer wat ik zoek, alvast bedankt.

ow ja nog een vraagje ... ik zag dat bijna iedereen hier een pc samenstelt met de site azerty, heeft dit een bepaalde reden? bv goeie prijs/kwaliteit verhouding.

groetjes,

Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ok :)

ja geen probleem, srry wist ik niet.

Waarvoor heb ik een PC nodig ?

Gamen

Wat is mijn budget ?

800 euro en hoef alleen een computerkast

Een merkcomputer of een samenstelling ?

Een samenstelling

Ga ik overklokken ?

Nee

Ga ik later upgraden ?

Nee, ik wil een computer waar ik een redelijke tijd mee vooruit kan en dan koop ik gewoon een nieuwe omdat deze dan de volledige nieuwe technologie van die tijd bevat.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?

Nee

Ga ik zelf assembleren ?

Nee

Heb ik een besturingssysteem nodig ?

Ja, windows 7 home premium zal wel goed zijn veronderstel ik.

Ga ik zelf installeren ?

Zou fijn zijn als dat ook gedaan word.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?

Mijn case mag wel iets meer kosten dan het gemiddelde. Ook geef ik de voorkeur aan grafische kaarten van geforce.

Heb ik nog randapparatuur nodig ?

Nee

Heb ik specifieke wensen ?

Dat de pc snel is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hey,

bedankt en ik heb de computer bestelt :)

maar nu zit ik met een ander probleem.

ik heb een e-mail ontvangen van azerty waarin ze het volgende vermelde, wat kan ik daar aan doen?

"Tijdens het verzamelen van uw order hebben wij geconstateerd dat u Windows 7 32bits heeft besteld terwijl u beschikt over 4gb aan intern geheugen.Met 32 bits stuurt het besturingssysteem slechts 3.25gb van de 4gb aan.

Heeft u dit met opzet gedaan of bent u er niet van bewust?"

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.