Ga naar inhoud

fotos in hotmail


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een en ander uitgetest via Windows Live Mail, en daar lukt het plakken inderdaad zonder probleem.

Ik vrees dus dat het dan ook enkel via deze weg zal kunnen.

In het begin van deze ladder was er enige verwarring omdat ik dacht Asus rechtstreeks met hotmail werkte...

Clarkie, ik denk dat je dan ook niet verder moet zoeken. Voor fotos in de teksten zal ik via Live Mail gaan.

Bedankt voor de bijdragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin van deze ladder was er enige verwarring omdat ik dacht Asus rechtstreeks met hotmail werkte..

De afbeelding die ik plaatste in bericht 2 is wel degelijk een schermafbeelding gemaakt in hotmail en niet in Windows Live Mail...je kan de afbeelding vergroten door er op te klikken...de reclame (links) van msn heb je enkel in hotmail, niet in Windows Live Mail.

In bericht 4 vermeldde ik ook duidelijk dat ik via Firefox in hotmail was ingelogd, geen verwarring dus...ik voerde wel degelijk alles rechtstreeks in hotmail uit en omschreef dat ook zo.

Op de vraag waarom dat bij jou niet lukt kunnen we helaas geen pasklaar antwoord geven...zowel Clarkie als ik hebben meermaals een hotmailaccount (dat via diverse browsers werd geopend) uitgespit.

Fijn te lezen dat Windows Live Mail een oplossing heeft kunnen brengen...:top:

Je kan dit topic afsluiten door onderaan op de 'opgelost-knop' te klikken.

post-20447-1417704411,7444_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus bij jullie lukt het dan toch in Hotmail! Sorry, ben werkelijk de kluts kwijt.

Aangezien het bij mij niet in hotmail kan, zal ik langs live mail gaan . O.K.

Nogmaals bedankt voor de bijfdragen.

ik zal nu op de opgelostknop drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.