Ga naar inhoud

messenger


Aanbevolen berichten

Sorry mensen ben een echte digibeet dus weet niet in welk forum ik terecht moet. mijn probleem is voor jullie waarschijnlijk simpel voor mij een probleem. ik heb van de ene op de andere dag problemen met messenger 2009 , ik kan na aanmelden klikken op het envelopje maar mail opent zich niet, nu kan ik ook niet meer de profielen van mijn contacten openen, hoe krijg ik messenger weer als voorheen. het enig wat ik heb gedaan is cc cleaner geinstalleerd en deze heel vaak laten lopen omdat mijn c schijf zomaar volliep zonder ik wat deed, inmiddels heb ik deze weer verwijderd omdat ik dacht dat dit het probleem veroorzaakte. wie kan mij helpen ik ben een echte leek dus ik heb gewone abc taal nodig, of eventueel overname pc op afstand door een vertrouwd persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van de ene op de andere dag problemen met messenger 2009

Volgens dat ik kan volgen log je in op Live Messenger en wil je via daar (envelopje) ook je mails bekijken in hotmail?...

Hoe komt het dat je nog met versie 2009 werkt ?...

Is dat een bewuste keuze?...via Windows Update zou je al geruime tijd over Live Messenger 2011 moeten beschikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar dat is al maanden geleden ik had geen enkel probleem tot gisteren

---------- Post toegevoegd om 22:00 ---------- Vorige post was om 21:56 ----------

nee gewoon via die poppetjes connect en dan kom ik op msn, dan heb je rechtsboven een envelopje en dat doet het opeens niets meer, en als ik bij mijn contacten het profiel wil inkijken kan dat ook niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik er schijnbaar niet opzitten, althans niet daar waar het volgens de uitleg zou moeten zitten

---------- Post toegevoegd om 22:33 ---------- Vorige post was om 22:31 ----------

ja zo een scherm en daar zijn dus de functies envelop mail en profil bekijken uitgevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.