Ga naar inhoud

Medion tuut en start niet op


DellPC

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Een computer van het merk medion met daarop XP geïnstalleerd start sinds vandaag niet meer op. Hij geeft voortdurend lange 'tuuten' en 1 keer kwam het volgende erop:

medion Radeon X740XL Atom bios.

Deze tuuten wijzen blijkbaar op een bepaalde error maar ik vind niet terug wat continu lange tuuten zouden kunnen betekenen.

Kan iemand me hier bij helpen en een mogelijke oplossing bedenken?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze tuuten wijzen blijkbaar op een bepaalde error maar ik vind niet terug wat continu lange tuuten zouden kunnen betekenen

Lange beeps wijzen (zie bericht 2) op het geheugen...als de check van geheugen en grafische kaart niet mochten helpen, verwijder dan voor een 5 tal minuten het batterijtje van de bios, zit op moederbord en is normaliter type CR2032.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het open vijzen van m'n pc heb ik gezien dat de ventilator van de grafische kaart stuk is, het is er helemaal af. Ik wou eerst even checken of dit tot beeps kan leiden? indien niet ga ik jullie tips uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.