Ga naar inhoud

Random Freezes - Geen spoor van virus of malware - Netwerkprobleem - W7 - 64-bit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nog wat rondgeneusd op het web en heb ook wat info gevonden rond eventuele (ontbrekende) .NET componenten die deze problemen zouden kunnen veroorzaken. Als ik naar de geïnstallerde prog's kijk, dan zie ik Microsoft .NET Framework 4 Client Profile er tussen staan. Is dit genoeg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eergisteren een paar uur aan het surfen geweest en heb daar via via indicaties van tegengekomen. Ik zoek nu liever even verder naar een oplossing ipv. terug die refenties te gaan opzoeken. Als ik ze toevallig terug tegenkom zal ik ze doorgeven.

Maar heeft iemand nog een oplossingsgericht idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

MS Tuesday is gepasseerd en een massa updates stonden klaar.

Wat ik raar vind is dat zowel updates krijg voor enerzijds .NET Framework 3.5 én .NET Framework 4, anders Visual Studio 2005 én Visual Studio 2008.

Terwijl ik in mijn programma's enkel .NET 4 en VS 2008 zie staan...

En naast VS 2008 (64) zie ik als uitgever ook AVG Technologies staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

MS Tuesday is gepasseerd en een massa updates stonden klaar.

Wat ik raar vind is dat zowel updates krijg voor enerzijds .NET Framework 3.5 én .NET Framework 4, anders Visual Studio 2005 én Visual Studio 2008.

Terwijl ik in mijn programma's enkel .NET 4 en VS 2008 zie staan...

Is dat bij Software dat je enkel deze twee ziet staan ? Of op andere locaties ?
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.