Ga naar inhoud

https


 Delen

Aanbevolen berichten


Hallo den dikke lu,

zet je Internet Explorer eens terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking, je kan hem vergroten door er op te klikken.

post-20447-1417704401,1498_thumb.jpg

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een drietal dagen en is plots gekomen ,zonder dat zij iets gewijzigd heeft (zegt ze toch).

---------- Post toegevoegd om 19:55 ---------- Vorige post was om 19:54 ----------

We hebben nog een laptop en p.c. op hetzelfde draadloos netwerk staan en daar is niet het minste probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een andere browser op je systeem en, hoe gedraagt die zich ?...

Op deze vraag kwam nog geen antwoord : check eens of je op normale manier verbinding kan maken met een andere browser, bijvoorbeeld Firefox (klik er op)?...

Andere check : wat is het resultaat indien je verbinding maakt via de kabel ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk ook eens in internet explorer via extra dan naar internetopties in het tabblad verbindingen.

Daar klik je op Lan- instellingen.

Staat daar enkel "instellingen automatisch dedecteren aangevinkt" ?

Dus bij de rest niks aangevinkt?

Ook kan je als test in het tabblad beveilging de beveiliging verlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...