Ga naar inhoud

fouten in apparaatbeheer gevonden


guyke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je melde daarnet iets van Medion!!!

Is het een Medion pc waarover dit gaat?

Zo ja kun je ons dan eens het msn nr daarvan bezorgen,dat vind je achteraan de pc case op een stikkertje.

Kijk ook eens achteraan de pc waar exact de monitor is aangesloten,rechtstreeks op het moederbord of op een bijgeplaatste grafische kaart.

Ter verduidelijking een afbeelding van een aansluiting voor de monitor OP HET MOEDERBORD.

post-8298-1417704559,4824_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , een medion; Modell: PC MT 7

TYP :MED MT 522

MED s/n 16964010020010

696401MED BE

De kabels van de medion zin ingeplugt in een witte "ingang"

---------- Post toegevoegd om 15:09 ---------- Vorige post was om 15:06 ----------

Sorry ,

vergeten te vermelden,

hier staat een ander mainboard in,

msi G31TM-P35

(intel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaat het over een aparte grafische kaart want ik zie net op de afbeelding van het moederbord zelf dat deze niet is voorzien van een DVI verbinding.

Je zult toch even de pc case moeten open maken en kijken op de insteekkaart waarmee de monitor is verbonden wat daarop vermeld staat.

Meestal staat daarop merk en type vermeld en het is net dat wat we nodig hebben om de juiste drivers te vinden.

Nu ik zal eens kijken of ik iets vind bij Medion met de gegevens die je gaf aangaande de grafische kaart.

---------- Post toegevoegd om 15:49 ---------- Vorige post was om 15:42 ----------

Kijk nog eens goed op de sticker achteraan op de pc of er nergens een MSN nr vermeld staat.

Klik op waar vind ik MSN nr.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met deze driver,afgaande op de chipset van de grafische kaart vermoed ik dat het alleszins om een ATI kaart gaat van de 4000 serie.

Selecteer op die site 1 desktop graphics 2 Radeon HD series 3 Radeon HD 4xxxxx 4 Vista 32 bit.

Op de pagina die nu opent daar neem je de bovenste download.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.