Ga naar inhoud

fouten in apparaatbeheer gevonden


guyke

Aanbevolen berichten

Na een aanval van malware en virussen,is mijn pc de oude niet weer.Enkele stoornissen heb ik kunnen wegwerken,maar steeds duiken er weer andere op.

Bij apparaatbeheer;beeldschermadapters komt fout bij"standaard VGA grafische adapter"

dit apparaat start niet(foutcode 10)

Bij apparaatbeheer;netwerkadapters komt fout bij"realtek RTL 8168/8111 family PCI-E gigabit ethernet NIC(NDIS 6.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geef het merk, model en modelnummer door van je PC.

Indien geen merk-pc doe je het volgende:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Geef ook alle apparaten door die in apparaatbeheer een geel vraagteken of rode cirkel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Beste clarkie,

Bedankt voor het aanbieden van uw hulp.

Ik dacht echter dat niemand reageerde op mijn probleem.

Maar ik ben van internetprovider veranderd en ben vergeten mijn maiadres te veranderen op de pc-helpforum(lomp hé) Daarom heb ik geen oplossingen gevonden in m'n mailbox.Daar ik per toeval heb ontdekt dat er nog steeds berichten op m'n vorig e-mailadres binnenkomen(2755 stuks ondertussen),heb ik uw berichtje opgevangen.

Op dit ogenblik heb ik nog steeds hetzelfde probleem op m'n pc.

Ik heb speccy gedowload maar verder weet ik niet hoe ik verder moet.

Veel weet ik niet van een pc.

Kunt-en wil je me soms nog helpen a.u.b.?

Alvast bedankt,

Groetjes Guyke,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hier de aangepaste text van speccy met een filmpje erbij.;-)

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

En zoals clarkie reeds vroeg de benaming van alle apparaten met een uitroepteken voor.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo is het goed hoor,nu nog de benaming van de apparaten waar een uitroepteken voor staat.;-)

edit

Na lezen startpost had je deze reeds vermeld.:top:

Ik zie in speccy dat er Asustek staat vermeld dus ik vermoed dat je een apparte grafische kaart gebruikt,kun je eens vermelden welke dit juist is!!

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet juist hoe ik dit moet uitzoeken.M'n toerental van de pc draait ook op hoge toeren.

Na de aanval heh ik Windows Vista terug moeten herinstaleren en volgens mij is er iets misgelopen met de insallatie van de DRIVER, of de ganse installatie?

---------- Post toegevoegd om 14:30 ---------- Vorige post was om 14:23 ----------

ATI VGA

Medion_CATALYST_8.8_8.522 Vista

Bedoel je dit soms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dat zoeken we zo wel even uit maar daar zul je de pc voor moeten open maken.

We zullen beginnen met het installeren van de netwerk/internet drivers door deze driver te downloaden.

Let wel dat dit een .zip bestand is dus dit dien je eerst uit te pakken door er op te klikken met de rechtermuisknop en vervolgens te kiezen voor Bestand uitpakken.

Na installatie kijk je nog eens in apparaatbeheer om te zien of de melding van je netwerkadapter verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.