Ga naar inhoud

problemen met IE 9


Hipma

Aanbevolen berichten

Reactie van Hans Le Roy via slecht schermweergave - Microsoft Answers

Ik heb nog andere meldingen gezien. Mogelijk is het de slechte update 10.3 van Flash player (ziehttp://forums.adobe.com/message/3684839;jsessionid=07CA4546DC1D1EF157869DEEB388D529.node0#3684839). Desinstalleer 10.3 en ga terug naar Flash player 10.2.

Hoewel dit aanvankelijk leek te helpen, kreeg ik nu steeds de melding dat er een nieuwere versie van flash beschikbaar was en deze MOET installeren, dus weer terug gegaan naar 10.3 en alle problemen beginnen weer van voor af aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor moeten wij weten welk pc je hebt.

Kan je het merk, het model en het modelnummer opgeven?

Als het om een zelf samengestelde pc gaat doe dan het volgende.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MartinJj

De oplossing voor dit pobleem is heel eenvoudig. Gewoon een vinkje.....

Onder Tools/Internet options/Advanced (Extra/Internetopties/Geavanceerd) vind je onder Accelerated Graphics (Versnelde Afbeeldingen) het selectievakje "Use software rendering instead of GPU rendering" ("Softwarematige rendering gebruiken in plaats van GPU-rendering") Toen ik hier het vinkje had aangezet en IE9 opnieuw startte was de weergave van alle sites weer als vanouds.

Met dank aan Windows, dat dan weer wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.