Ga naar inhoud

Spyware of Virus


Aanbevolen berichten

Download rkill via één van de onderstaande links naar het bureaublad.

Dubbelklik op "rkill" om het te starten.

Dit kan een beetje tijd in beslag nemen.

Indien er een melding komt dat rkill een infectie is kunt u dit negeren, het is namelijk een vals alarm.

Let op!!! Herstart niet de computer na het gebruik van rkill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Kape,

Dit was na een paars seconden al gedaan.

Klopt dit? Dit is de log...

This log file is located at C:\rkill.log.

Please post this only if requested to by the person helping you.

Otherwise you can close this log when you wish.

Rkill was run on 06/06/2011 at 16:52:47.

Operating System: Windows 7 Home Premium

Processes terminated by Rkill or while it was running:

C:\Windows\regedit.exe

Rkill completed on 06/06/2011 at 16:52:54.

Groeten K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat dit vetgedrukte bestand C:\Windows\regedit.exe eens scannen bij Jotti.

Indien er meldingen van virusaanduidingen in het resultaat te vinden zijn, mag je het log hier even plaatsen. Indien geen foutmeldingen mag je het gewoon melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

er zijn geen virusmeldingen te melden...

Maar ik denk toch dat we bij die trustedinstaller gaan moeten blijven hoor.

Ik denk dat op 1 of andere manier het virus zich dezelfde naam van dit programma heeft gegeven.

Want als ik via de zoekoptie trustedinstaller.exe ingeef bekom ik 5 resultaten.

Ik ben reeds weesten kijken op het net wat dit programma is en het is iets van windows servicing....

Nu servicing staat niet bij alle resultaten erbij....

- TrustedInstaller.exe.mui C:\Windows\servicing\nl-NL 6,50 kB

- TrustedInstaller.exe.mui C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-t..installer.resources_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_nl-nl_200cde7aad0726ec 6,50 kB

- Trustedinstaller C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-trustedinstaller_31 200 kB

- Trustedinstaller C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-trustedinstaller_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17514_none_93149d6fab68cf06 200 kB

- Trustedinstaller C:\Windows\servicing 200 kB

Ook de zoekfunctie blijft maar zoeken, mss verplaatst dit zich wel constant.

Groeten K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

ook dit geeft niks van resultaat.

Mss kan ik maar best mijn pc herformatteren,

dan zijn normaal gezien toch alle problemen van de baan...

Want dit probleem blijft maar aanslepen, en da kunnen jullie zich concentreren op anderen.

Maar kunnen jullie me helpen met wat ik moet doen ivm alle drivers enzo?

Groeten K

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,

Het is nu 10dagen na mijn laatste antwoordt en ik heb nog steeds geen reactie terug gehad....

Spijtig... Ik dacht toch dat ik een woordje ging terug krijgen.

Jullie hebben mij met veel bewerkingen proberen helpen om mijn pc weer schoon te krijgen, maar hij bleef geinfecteerd.

Ik was ook blij met jullie hulp. Maar mijn beslissing na al die tijd, om te herformatteren blijkt niet geapprecieerd, waardoor geen antwoordt volgde.

Ik vroeg om mij te helpen mijn drivers enzo te helpen herinstalleren, maar kreeg geen gevolg....

Ik heb uiteindelijk, mijn handboek van mijn laptop geraadpleegd en kon deze resetten naar aankooptoestand.

Alles werkt terug zoals het was. Heb wel al terug veel updates moeten uitvoeren en dit lukt allemaal.

Er openen zich geen pagina's meer waar een trailer ofzo wordt afgespeeld, mijn muziek enzo was ik al kwijt dus ja die vindt ik wel terug via downloadprogramma's.

Maar goed, eind goed, al goed.

Bedankt voor julliegoede hulp en bijstand die jullie altyd gaven,

maar ik vindt het nog altyd spijtig dat er niks meer volgde, na mijn laatste vraag hierboven!

Mvg, K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat we blijkbaar je berichtje een beetje uit het oog verloren hebben of dat we - na het lezen van je mededeling dat je ging formatteren - niet verder hebben gekeken naar je vraag omtrent de drivers. Het is zeker niet zo dat we geen assistentie meer willen verlenen als er geformatteerd wordt. In sommige gevallen is dat de enige uitweg die nog rest om een probleem fundamenteel op te lossen. En in jouw geval leek dat ook zo te zijn, als je ziet welke pogingen we al ondernomen hadden om je initiële probleem aan te pakken.

Het lijkt er nochtans op dat je - ondanks het feit dat we niet meer gereageerd hebben - de oplossing voor al je problemen zelf hebt kunnen vinden. Waarvoor onze waardering.

We kunnen enkel onze verontschuldigingen aanbieden omdat we je - ongewild - in de steek hebben gelaten, door niet meer te reageren op je drivers-vraag. Dit was alvast geen kwade wil, maar enkel een vergetelheid. Succes verder met je (opnieuw) perfect werkende PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.