Ga naar inhoud

Foto,s op cd zetten


bernard

Aanbevolen berichten

Ikn heb nu windows 7 , en ik weet niet hoe ik foto,s van mijn afbeeldingen op een cd kan zetten ,Ook heb ik het geprobeerd vanaf mijn usb stick , maar ook dit lukt niet .

En toch heb ik in het verleden veel foto,s op cd gezet , maart dat ging toen nog met windows xp .

Moet ik een andere volgorde doen , eerst cd er in of ........ ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo b.l.tijdens,Ik heb het zelf nog niet gedaan,maar heb eens gezien op mijn vrouw haar pc (zij heeft ook w7).

Als ge Windows Media Center klikt en daarna op afbeeldingen en dan rechts klikt op een afbeelding , dan krijgt ge

de mogelijkheid om een cd/dvd te branden.Ik hoop dat het op die manier lukt.

groetjes,jopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst wil ik wel eventjes vertellen dat ik een leek ben en eigenlijk een hobby heb die ik af en toe best moeilijk vind ,( maar welmooi )

Ik ben in de antwoorden gedoken , en op de vraag hoe ik het vroeger (xp ) deed , nu dat vond ik simpel .

Ik ging naar afbeeldingen , en ging foto ,s selecteren en dan stond er rechts iets van de geselecteerde items naar cd branden

Dan kwam er rechtsonder op het sscherm een ballon , die ik aan moest klikken want daar stonden ze in de rij .

Dus branden , en klaar .

De anderer mogelijkheid met verkenner heb ik geprobeerd maar de mapdie ik aan klikte kwamen de foto,s er drie of vier dubbel op het scherm, dus daar durfde ik niet mee verder te gaan .

De informatie van Clarkie is op zich natuurlijk heel goed , maar dat gaat mij een beetje boven m,n petje

Wat ik dus graag zou willen zien is een begeleiding stapsgewijze van het branden van een cd .

Het is wat met die gepensioneerden , maar we gaan gewoon door , alvast bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.