Ga naar inhoud

nieuwe externe hd niet zichtbaar in windows vista en xp pc


cjklimp

Aanbevolen berichten

ja voor de programma's maakt het volgens mij niet veel uit, alle audio vst's en programma's

blijven ze nog steeds voor xp maken,

ook omdat dat volgens mij gewoon nog het meest in studios enz wordt gebruikt.

Maar jullie kunnen toch mijn specs zien via de link?

http://speccy.piriform.com/results/LcadQdx1VZYWaZDVb2JYfnx

Omdat jullie zeggen dat het met de snelheid van de pc te maken heeft of win7 ook echt sneller is,

zou ik jullie willen vragen wat voor mijn systeem dan het beste zou zijn.

Of mischien zeggen jullie bv wel van: koop er even 2GB ram bij zodat je 4 gb heb en een beetje sneller ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou ik heb hem ingebouwd en ga nu windows 7 er gewoon opzetten,

hij is hem aan het installeren en ik zie straks wel hoe snel het gaat;)

Moet ik jullie nog op de hoogte houden of hebben jullie zoiets van, gooi de boel hier maar op slot??

in principe is mijn probleem opgelost en daar wil ik jullie nogmaals allemaal heel erg voor bedanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vandaag weer even verder gegaan, win7 is perfect geinstalleerd en draait nu super,

heerlijk zo'n maagdelijk schoon pctje:)

Verder vindt ik de harde schijf vergeleken bij mn vorige gewoon snel, het laden gaat echt sneller als hiervoor,

maarja hij is ook nog schoon en leeg dus.. gaat altijd beter als een volgepompte vista met virusscanners e.d.

Alleen begin ik te twijfelen over die behuizing, ik heb mijn oude schijf waar vista op staat in de behuizing gedaan,

zodat ik natuurlijk wat programma's foto's enz kon overzetten, dat ging ook perfect, (ook in de voorkant usb van mn pc)??nu wel:)

maar vanochtend moest ik ook nog wat van mn xp pc overzetten, dus die schijf daar aangesloten en alles er op gezet wat ik nodig had, doe ik hem terug in mn nieuwe win7 pc, doet hij weer helemaal niets meer:(

het lampje ging een soort snel knipperen wat meestal aangeeft dat er iets niet goed is, en ik kreeg hem met geen mogelijkheid

meer aan de praat, terwijl hij het daarvoor gewoon gedaan had.

Wat ik ook altijd zo raar vindt is het volgende, ik wilde dus de harde schijf ontkoppelen op de xp pc, gewoon netjes via windows gedaan, krijg je weer de melding: dit volume kan nu niet gestopt worden, probeer het later opnieuw ofzo.

terwijl ik alle mappen had gesloten en de schijf niets meer aan het doen was??

dus heb ik het maar opgelost door de pc uit te doen, maar mischien had het daar mee te maken.

Nu heb ik die oude schijf maar weer even in de nieuwe pc erbij ingebouwd, en heb ik alsnog alles kunnen overzetten,

gelukkig want ik dacht eerst dat hij mischien wel gecrasht was.

Maar verder gaat het prima, hopelijk gaat hij lang mee maar bij mij crashen ze nogal vaak.

mischien moet ik er 1 bijkopen en erbij inbouwen dat ie alles op 2 schijven kopieert, voor als er 1 crasht.

Maar dat had ik dan zeker van tevoren moeten bedenken??

In ieder geval onwijs bedankt voor de hulp, jullie zijn super

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen dat je vers geïnstalleerde pc het prima doet, en als de programma's sneller laden vanop deze nieuwe schijf ben je er uiteindelijk op vooruit gegaan ;-)

De problemen met je externe behuizing zou aan de verbinding of aan het printje binnenin kunnen liggen, maar goed je hebt toch alles over kunnen zetten.

Dan wensen we je nog veel plezier met je pc en als het voor jou hiermee opgelost is mag je dit topic als zodanig markeren.

Groetjes Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.