Ga naar inhoud

elements 8.0


Aanbevolen berichten

heb onlangs elements 8.0 ( legale versie ) geinstaleerd nu heb ik het volgende probleem als ik klik op sommige gereedschappen dan heb ik dat niet eenmaal maar drie kleine wat uiteraard problemen heeft bij bv het uitsnijden wat zou daar de oorzaak kunnen van zijn ? mijn laptop werkt met WD 7 :hmmmm:post-592-1417704428,1527_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordien heb ik er elements 5.0 opgezet maar ik had dat probleem , en ik dacht dat de 5.0 mischien niet compatible was met wd 7 daarom heb ik er de 8.0 opgezet maar het probleem was het zelfde , en nee in geen enkel ander programma heb ik dit en die update's waar kan ik die vinden

---------- Post toegevoegd om 16:35 ---------- Vorige post was om 16:28 ----------

had vroeger elements 5.0 opgezet en had dat probleem ik dacht dat het mischien niet compatible was met wd7 daarom de 8.0 opgezet (na het verwijderen van de 5.0) maar probleem is het zelfde , in andere programma's heb ik geen problemen , die eventuele update's waar vind ik die

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hallo allemaal heb intussen de oplossing gevonden ; heb via configuratiescherm > tekstgroote die bij mij op 150% stond aangepast naar 125% en het probleem is opgelost , ik wilde dat nog efkens laten weten , bedankt aan allen die me proberen helpen hebben

groetjes en tot ???

Romia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.