Ga naar inhoud

Invoegen paginanummer werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Op de een of andere manier is het binnen word niet meer mogelijk om een paginanummer in te voegen. als ik naar invoegen pagina nummers ga zie ik alleen maar staan: meer paginanummers in office.com(zie bijlage). dit is zo bij bestaande documenten als nieuwe.

ik werk met word 2010.

wat doe ik verkeerd?

post-25079-1417704430,9367_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer Office 2010 te herstellen.

- klik op de startknop

- ga naar Configuratiescherm

- kies bij "Programma's" voor "Een programma verwijderen"

- Zoek in de lijst voor Microsoft Office 2010. Ga er gewoon op staan. Rechtsklik en kies "Wijzigen".

- Nu krijg je een aantal opties. Kies voor "Herstellen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer Office 2010 te herstellen.

- klik op de startknop

- ga naar Configuratiescherm

- kies bij "Programma's" voor "Een programma verwijderen"

- Zoek in de lijst voor Microsoft Office 2010. Ga er gewoon op staan. Rechtsklik en kies "Wijzigen".

- Nu krijg je een aantal opties. Kies voor "Herstellen".

jammer genoeg heeft dit niet gewerkt. andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Google zou gewoon het verwijderen van Building Blocks.dotx het probleem oplossen.

Zorg er eerst voor dat verborgen bestanden worden getoond in Windows 7.

- ga naar het startmenu

- typ het woord verborgen en druk op enter

- op het tabblad Weergave scroll je door de lijst naar onder en zet een bolletje bij "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven".

Daarna gaat u het bestand Building Blocks.dotx verwijderen.

Hier vindt u de locatie van dit bestand:

c:\Users\{your username}\AppData\Roaming\Microsoft\Document Building Blocks\1033\Building Blocks.dotx

Hier vindt u nog meer uitleg.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-25079-1417704431,5786_thumb.jpg

Volgens Google zou gewoon het verwijderen van Building Blocks.dotx het probleem oplossen.

Zorg er eerst voor dat verborgen bestanden worden getoond in Windows 7.

- ga naar het startmenu

- typ het woord verborgen en druk op enter

- op het tabblad Weergave scroll je door de lijst naar onder en zet een bolletje bij "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven".

Daarna gaat u het bestand Building Blocks.dotx verwijderen.

Hier vindt u de locatie van dit bestand:

c:\Users\{your username}\AppData\Roaming\Microsoft\Document Building Blocks\1033\Building Blocks.dotx

Hier vindt u nog meer uitleg.

heeft niet gewerkt. wat zie ik wel. als ik bij opties in word naar invoegtoepassingen ga en ik kijk onder word invoegtoepassingen dan zie ik dat buildingblocks niet aangevinkt staat. als ik dit aanvink dan werkt paginanummer invoegen wel. sluit ik word en start hierna word weer op dan staan ze weer niet aangevinkt. ik snap hier niets van. zie bijlage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
maar moet je dan niet alles op nieuw downloaden??

De gekochte versie heb je altijd in de schuif liggen.

De gedownloade legale versie staat ook in een map op een andere schijf bijvoorbeeld. Dus steeds opnieuw downloaden, moet niet.

Als je het verwijderd, moet je uiteraard wel Office opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.