Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ken enkele mensen met een ibook en die zijn er heel tevreden over.

Prijsklaase van mac laptops ligt behoorlijk hoog maar kwaliteit is uiteraard uitstekend.

een gewone ibook kan je kopen vanaf 1050 euro dacht ik.

Apple Store - Nederland - Koop een Mac

Je hebt natuurlijk ook de nieuwe macbook air die flinterdun is (vanaf 1699 euro)

grtz karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog met een Apple Performa en een Imac gewerkt. Ik was daar heel erg tevreden over. Je betaalt wat meer maar je hebt kwaliteit in huis. Het enige nadeel was destijds de compatibiliteit. Ik veronderstel dat Apple niet stil gezeten heeft en dat ze ondertussen daar aan gewerkt hebben.

Wegens die compatibiliteit ben ik uiteindelijk opnieuw gezwicht voor Windows.

Van 1 ding mag je zeker zijn, haal je een Apple in huis dan heb je kwaliteit in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriend die een iBook heeft en die is er tevreden over.

De kwaliteit is zeker goed en de prestatie's eigenlijk ook.

Mijn vriend en ik hebben toen een paar games gespeeld en dat ging toch redelijk vlot.

Verder heb ik thuis geen apple maar op school wel want daar gebruiken we CABRI bij wiskunde,

het is wel even een aanpassing maar ik vind dat dat wel meevalt.

En in de GB kijk ik er ook eens naar maar die zijn beveiligd dus:bawling:.....

Nog veel succes!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan van 2 walletjes eten ook.

Koop een mac, die word tegenwoordig met de gewone pc stukken geassembleerd, waarschijnlijk wel van hoogstaand niveau, mac kennende, en dualboot met windows, beide draaien er even goed op, je hebt kwaliteit en compatibiliteit in 1 pc.

Althans zo zie ik het, maar meningen kunnen verschillen.

Iemand met een andere mening nodig ik uit deze ook te plaatsen, we kunnen er altijd nog wat van leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.