Ga naar inhoud

Kan geen https paginas openen


hel22

Aanbevolen berichten

Ik probeer de website(op firefox 4) van mijn bank te openen en ik krijg deze bericht:

Blijkbaar ondersteunt uw browser SSL niet of hebt u SSL in uw browser uitgeschakeld. Zonder SSL kunt u deze website niet bezoeken.

Als ik naar internetopties ga, zie ik dat de SSL aangevinkt is. Ik heb al naar een oplossing op google gezocht en het uitvinken, en dan mozilla terug opstarten helpt niet. Hetzelfde probleem komt ook voor in allle andere browsers (IE en chrome) dus het is wss een computer probleem. Scan vind geen malware of virus. Ik deed gisteren een registry cleaner met het programma Auslogic boostcleaner maar heb nu alles hersteld door backup, het enige wat niet kon worden hersteld is de verwijdering van alle duplicate files, ik heb ze al verwijderd uit de prullenbak (kan dat het probleem zijn?)

Ik moet dringend een betaling doen, dus alle hulp is welkom :-)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je echt aan om voortaan af te blijven van (boost)cleaners. Alleen CCleaner is de enige betrouwbare 'cleaner'.

Die cleaners kunnen er inderdaad voor gezorgd hebben dat je systeem niet goed meer werkt.

Probeer een herstelpunt terug te plaatsen. (neem een datum of tijdstip toen je nog wel https websites kon openen).

Hier lees je hoe je een herstelpunt terugplaatst. (neem dus een herstelpunt van een datum of tijdstip toen je nog niet aan het rommelen was met cleaners :dong: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik rechts bovenaan op Firefox en dan optie en nog eens optie en dan Tab geavanceerd

Klik rechts bovenaan op Firefox en dan optie en nog eens optie en dan Tab beveiliging en dan uitzondering en voegt uw bank toe.

Indien internet explorer dan (extra bij IE8) / internet-optie / Tab geavanceerd en dan onderaan opnieuw instellen klikken.

post-6829-1417704446,1091_thumb.jpg

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zowel SSL3.0 gebruiken en TLS1.0 gebruiken aangevinkt?

JA

en Kurt, met een herstelpunt bedoel je een backup die ik op mijn harddisk heb?

ik heb het probeerd door je link en daar heb ik een backup van december 2010 en ik verlies dus veel van mijn recente software en nog een vraag, verlies ik dan ook al mijn videos en ebooks? heb er net veel gedownload!

bedankt (dat is dus mijn laatste optie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens bericht 3 en 4. Daarna kan je proberen om een herstelpunt terug te plaatsen.

Een herstelpunt is geen volledige backup. Het is een soort backup van de registerinstellingen van Windows. Het is dus geen 'image'.

Door het terugplaatsen van een herstelpunt, verlies je geen persoonlijke gegevens,videos of ebooks. Alleen Windows instellingen van het register worden teruggezet. Software moet je dan wel opnieuw installeren.

Maar als je een herstelpunt van bv. een maand geleden terugzet, moet je toch niet zo vreselijk veel software opnieuw installeren?

En mocht je toch dingen missen na het terugzetten van een herstelpunt, kan je steeds het herstelpunt ongedaan maken. Als je een herstelpunt terugzet, wordt er namelijk ook een herstelpunt van 'dit' moment gemaakt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even een vraagje, mijn computer werkt in het Engels, moet ik dan system restore typen? Dat deed ik maar dan komt idd alleen een lijst van 3 image backups en de laatste is van december 2010, misschien dat systeemherstel iets anders is in het Engels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even een vraagje, mijn computer werkt in het Engels, moet ik dan system restore typen? Dat deed ik maar dan komt idd alleen een lijst van 3 image backups en de laatste is van december 2010, misschien dat systeemherstel iets anders is in het Engels?

Ga naar het start menu onderaan je scherm en tik meteen rstrui.exe in. Druk daarna op Enter. Druk op Volgende. Uw herstelpunten worden getoond. Zet een vinkje voor "Meer herstelpunten weergeven" of "Een ander herstelpunt selecteren". Kies daarna het juiste herstelpunt dat je wil hebben. (met dank aan Stegisoft voor de tip)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

na het nogmaals nalezen van de instructies denk ik wel dat ik het juist heb gedaan maar bij mij zijn er alleen die 3 backups en die noemen: system image restore point. en ik heb niet de optie om meer herstelpunten te zoeken, hoe komt dat? moest ik die backups manueel elke maand doen??

---------- Post toegevoegd om 21:54 ---------- Vorige post was om 21:50 ----------

Dat deed ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.