Ga naar inhoud

Ie8


Reintje

Aanbevolen berichten

Hallo

nadat ik gisteren mijn IE8 terug naar standaard had gezet,

krijg ik telkens een vraag "Toegang toestaan" en dit

als ik op een forum een afbeelding wil plakken,

wil graag dat dit niet meer terug komt,:hmmmm:

mijn tweede vraagje is

moet telkens al de gegevens intypen,terwijl er geen vinkje staat

bij de opgeslagen formuliergegevens

hartelijke dank op voorhand

Reintje

post-15759-1417704452,0693_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking, je kan hem vergroten door er op te klikken.

post-20447-1417704452,2337_thumb.jpg

Check of dit je problemen heeft opgelost.

Mocht je toch nog de meldingen ivm klembord krijgen, ga dan in internetexplorer naar extra --> internetopties --> beveiliging...klik in het tabblad beveiliging op aangepast niveau.

In het nieuwe venster dat zich opent scrol je naar uitvoeren van scripts --> programma's hebben toegang tot klembord...verander de instelling van vragen naar inschakelen en bevestig met ok.

Sluit je internet explorer af en open hem opnieuw.

Bij het inloggen op sites plaats je een vinkje bij laat mij aangemeld blijven of bij inloggegevens onthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Asus,die vraag voor klembord blijft nu weg,maar

ik moet steeds bij mijn blogs blijven inloggen,

voorheen had ik maar op de eerste letter te klikken en de naam stond er volledig,

is ook zo bij de reacties in een gastenboek,moet telkens al mijn gegevens typen

post-15759-1417704452,7411_thumb.jpg

hij blijft dit dus niet onthouden:thumpdown:

Grtj

Reintej

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem...hier gaan we weer... ;-)

Wat betreft de aanbevolen websites : die kan je verwijderen, maar ik zou eerst die functie uitschakelen.

Open IE en ga naar extra --> internetopties--> geavanceerd.

In de lijst met instellingen scrol je naar Webpagina's bekijken...haal nu het vinkje weg bij Aanbevolen websites inschakelen.

Nu keer je terug naar de werkbalk, wanneer je met rechts klikt op de knop aanbevolen websites kan je kiezen voor verwijderen.

Mocht je de knop invoegtoepassingen verwijderen, dan bereik je deze later opnieuw langs deze weg : open IE en ga naar extra --> invoegtoepassingen beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Reintje,

Outlook express is een hele tijd geleden voor mij maar ik vermoed dat het met een beveiligingsinstelling te maken heeft.

Voer onderstaande eens uit:

Ga naar Extra, Opties, tabblad Beveiliging, dan het vinkje weg halen bij de optie Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. Vergeet niet na deze handeling het vinkje weer terug te zetten, zodat het beveiligingsniveau op peil wordt gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bijlage niet geopend krijgt moet je telkens die bewerking uitvoeren.

Of het vinkje achteraf niet meer terug zetten, dan kan je de bijlage altijd direct openen.

Je moet dan wel altijd goed opletten van wie de mail komt voor je een bijlage opent of wil opslaan, wegens mogelijk virus.....

Als je een antivirusprogramma hebt dat ook inkomende mails controleert zit je ook al veel veiliger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.