Ga naar inhoud

hijackthis


Aanbevolen berichten

Dit bestandje c:\windows\system32\ConduitEngine.tmp is blijkbaar niet verwijderd. Dat mag je nog manueel doen en daarna mag je Combofix verwijderen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dat is alemaal weer in oorde maar ik had nog een dingetje als ik naar programma's ga om dingen te verwijderen

ik wil namelijk dit programma verwijderen futuremarkinfo da krijg ik dit bericht zie bijlagen hoe kom er vanaf? en dit is de

erorr logje. Error Code: -5005 : 0x80070002

Error Information:

>Kernel\KernelMedia.cpp (95)

>SetupNew\setup.cpp (817)PAPP:Futuremark SystemInfo

PVENDOR:Futuremark Corporation (Futuremark - world's most popular benchmarks and PC performance tests)

PGUID:BEE64C14-BEF1-4610-8A68-A16EAA47B882 $17.0.714

post-12056-1417704457,2532_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's graag gedaan hoor !... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.