Ga naar inhoud

foto in email


gila

Aanbevolen berichten

Als je die mail verstuurd ben je dan ook Online op MSN?

Op deze kwam nog geen antwoord?...

Wanneer je in je e-mailprogramma rechts bovenaan klikt op aanmelden, dan kan je inloggen op je account, heb je daar geen mogelijk tot het bewerken van de ID en het instellen van je foto ?...

post-20447-1417704455,6849_thumb.jpg

Foto kan je vergroten door er op te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar staat de foto al of moet ik resetten?

---------- Post toegevoegd om 11:01 ---------- Vorige post was om 11:00 ----------

heb op offline staan

---------- Post toegevoegd om 11:03 ---------- Vorige post was om 11:01 ----------

net geprobeerd met online, lukt ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je offline staat dan zal inderdaad de ontvanger je foto niet zien.

Enkel als jij op msn online staat pas dan zal de ontvanger van je email ook je foto te zien krijgen,dit kan ik met zekerheid zeggen daar ik het net zelf getest heb.(het kan wel even duren eer de foto ook daadwerkelijk zichtbaar word)

Ook dient de bewuste foto aanwezig te zijn op je PC alvorens dit werkt en ook dat is getest hier in huis met de pc van de kids.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar laatst was die foto nog gewoon nog aanwezig, daarom snap ik het niet

---------- Post toegevoegd om 11:16 ---------- Vorige post was om 11:15 ----------

kon toen, als ik naar de map verzonde mails ging, zelf ook mijn foto zien, btw ook offline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.