Ga naar inhoud

foto in email


gila

Aanbevolen berichten

hoi,hoi all,

ik heb geen foto meer staan van mezelf, in aanhef, als ik emails verstuur. het is ineens weg en staat nu alleen maar icoontje ipv mijn foto. in het profiel van mij staat de foto wel. hoe kriig ik die foto weer terug? en wat zou de reden zijn, dat die ineens verdwenen is?

groetjes en vast bedankt,

Gila

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je msn hebt geopend dan staat dat icoontje links bovenaan onder het woord bestand.

Klik met rechts op het icoontje, kies voor afbeelding wijzigen..er opent zich een nieuw scherm : daar kan je een foto selecteren, indien je op bladeren klikt kom je in je map afbeeldingen op je pc terecht en heb je nog meer keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan u zeggen om welke mailprogramma je hebt zoals outlook 2010?

Op welke manier benader jij je e-mails ?...doe je dat online, door via een browser (Internet Explorer, Firefox...) in te loggen of werk je met een e-mailprogramma dat op je pc is geïnstalleerd ?...Outlook, Windows Mail, Windows Live Mail 2011 ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.