Ga naar inhoud

Wav geluid

odil

Aanbevolen berichten

Klik op start (windowsknop links onderaan), configuratiescherm --> hardware en geluiden --> automatisch afspelen.

Ga nu naar audiobestanden en kies daar voor vraag mij dit elke keer ipv openen met Windows Mediaplayer en bevestig je keuze onderaan met opslaan.

Door deze instelling te wijzigen ga je de keuzemogelijkheid krijgen zoals op de foto in bericht 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nu staan op "vraag mij dit elke keer"

pc heropgestart maar nog steeds opent hij het bestand met media player?

EDIT: ik zie net dat ook alle foto's die ik open vanuit de map afbeeldingen openen met media player

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zitten er een aantal standaard bestandskoppelingen niet op hun plaats...

Ga naar je map afbeeldingen en klik met rechts op een foto.

Kies voor openen met en kies dan voor standaardprogramma selecteren.

In het volgend scherm kies je het juiste programma, zet het vinkje voor dit type bestand altijd met dit programma openen en bevestig je keuze met ok...je kan de afbeeldingen hier onder vergroten door er op te klikken.

post-20447-1417704461,9422_thumb.jpg

post-20447-1417704461,9754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het geluid gedownload is, is het normaal dat als je er op klikt het afspeelt met windows media player.

Om het geluid (WAV) af te spelen als je een mail ontvangt moet je naar start dan configuratiescherm.

Daar klik je op geluid.

KLik daar op het tabblad geluiden.

Klik bij programmagebeurtenissen op melding bij nieuw e-mailbericht.

Kies bladeren.

Kies de locatie waar je WAV-geluid opgeslaan is.

Bevestig nog met toepassen en ok.

post-23245-1417704462,5849_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's zijn gelukt, ze openen nu met IE

Afbeeldingen die op je pc zijn opgeslagen open je met Windows Fotogalerie (Vista) of Windows Photo Viewer (Windows 7), dus niet met IE.

maar de wav bestanden in mijn eerste post openen nog steeds met media player?

.wav's dien je idd met Windows Media Player te openen, om het te kunnen downloaden vanaf de site die je doorgaf dien je de instellingen aan te passen zoals beschreven in post 6...dan kan je je geluid terug vinden in de map downloads en gebruiken in je mailprogramma zoals clarkie heeft beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.