Ga naar inhoud

Acer Powersmart


tijl3

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een acer Aspite 5738G met de optie PowerSmart, wanneer deze functie wordt gebruikt gaat de batterij veel langer mee. Maar nu wil deze functie niet meer werken heeft iemand een idee? Ik heb met de helpdisk van Acer gebeld, maar dat is meestal tijdverspilling.

Met vriendelijke groeten,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

die link die je me geeft is toch ook voor de launchmanager. ik heb deze gedownload en bekom net het zelfde resultaat. Moet ik de LM eens verwijderen via configuratiescherm? en dan opnieuw Powersmart downloaden. Bij de Windows7 Home premium x32 staat de PS niet bij de applications van acer.

mvh,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de eerste link (windows 7 home premuim 64 bit), download ik Powersmart manager.

En inderdaad is de tweede link de launchmanager.

Op de site is voor Windows 7 home premuim 32 bit geen Powersmart manager aanwezig.

Ben je dus in het bezit van windows 7 home premuim 32 bit is die niet beschikbaar, trouwens Voor geen enkel windows 7 met 32 bit versie.

het enige wat je kan proberen is of die powersmart manager voor de vista werkt, via deze link kan je downloaden.

Update: via deze link zou die wel beschikbaar zijn, werkt blijkbaar voor de twee versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.