Ga naar inhoud

Afdrukken van rasterlijnen


ordi

Aanbevolen berichten

Ik heb een excel document waarin in de eerste rij de datums van de maand januari staan.In mijn afdrukvoorbeeld zijn de rasterlijnen te zien maar wanneer ik afdruk zijn in de cellen 15 t.e.m.18 geen rasterlijnen te zien.hoe kan ik dit verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

selecteer die cellen eens allemaal klik er dan eens rechts op en dan rand kiezen, nu kan je zelf bepalen waar de lijnen moeten komen. indien het niet lukt effe exell scheet doormailen aan adres ondermen sig, dan bekijk ik het wel, uiteraard nadien de oplossing hier gepost wat eraan was en hoe opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uw document reeds per mail terug gestuurt.

Heb er niets aan veranderd omadt de rasterlijnen hier welk ok, afdrukten, heb enkel aangepast dat de maanden na jan ook die rode datum afdrukken. Kweezie Wabbit heeft het juist wat em zei, ik zal u effe in detail zeggen waar dit staat, klik op de tab bovenaan bestand en neem dan pagina instellingen, dan op de tab blad en daar zie je rasterlijnen staan en deze stond ok bij u, heb wel zwart-wit weggedaan bij die resterende 11 maanden das al. indien nog vragen stel ze maar. indien ok meld het zodat deze kan afgesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.