Ga naar inhoud

Vreemde bestanden op schijf door error-checking


PSH8

Aanbevolen berichten

Systeemherstel werkt als bijvoorbeeld systeembestanden beschadigd zijn (door bv virussen).

Systeemherstel zet geen persoonlijke bestanden terug of kan deze niet 'repareren'.

Maar als je het wil proberen, lees hier hoe je systeemherstel start in windows xp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aja, ok ik dacht dat systeemherstel ook ging werken op een externe harde schijf, maar blijkbaar niet.

Recuva heb ik geprobeert, maar ik kan de herstelde bestanden niet goed openen...

GetDataBack is wel een goed programma, maar is blijkbaar betalend. Kent iemand misschien nog een goed programma dat gratis is?

Jullie hebben me alleszins al zeer goed geholpen, heel hard bedankt!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na een error-checking van windows xp met mijn externe harde schijf,

Als je een gewone error check doet (dus zonder vermelding van c: of de drive van je externe harde schijf), controleert het "check commando" de Windows bestanden en gans de schijf waar het besturingssysteem op staat, en ik denk niet dat de externe harde schijf ook meegetest wordt. Dus volgens mij is het probleem dat je externe harde schijf gewoon aan het stuk gaan is? Is deze externe harde schijf al oud?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kurtt: het was een error check op mijn externe harde schijf. Ik heb het gedaan net zoals Clarkie het schrijft. Maar het is blijkbaar de schuld van het cancelen van de aanmaak van een partitie.

Hij is toch wel al zo'n 2 à 3 jaartjes oud denkik.

@Clarkie: Ja, dat heb ik al gedaan, maar dan komt er een error en stopt hij... (Dit was de error-checking waarover ik sprak)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus bij de errorcheck merkt hij cross-linked bestanden en lost hij dat zogezegt op door te kopieren (maar het is niet opgelost).

Hij vraagt ook een paar keer of hij een map naar een bestand mag omzetten, omdat er zich daar een fout bevindt.

Na 2% is er "An unspecified error occurred" waardoor hij stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.