Ga naar inhoud

Dringend hulp nodig


nineke

Aanbevolen berichten

Ik heb dt gedaan met cleaner.

Alles lijkt nu verdwenen.

nineke ga eerst wat eten, want ik verlies hier wel de moed, en vind mij wel heel erg dom dat ik dit niet kan oplossen met zo'n degelijke uitleg.

Een groentje of een bleutje ??? ik denk dat ik een combinatie van de twee heb.

Bedankt voor de hulp,

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Groen is een mooi kleurtje ... en bleukes zijn er om geholpen te worden, zeker op een forum :laugh: Nog eens even alles stap-na-stap.

Neem in je mailprogramma zo'n bericht met een ASF-bestand dat niet werkt. Sla de bijlage ergens op je PC op bvb. in de map C:\Mijn Documenten en registreer deze locatie. Als het goed is krijg je dan zoiets als C:\Mijn documenten\filmpje.asf. Wijzig nu deze naam in C:\Mijn Documenten\filmpje.zip.

Open dan een bericht hier op het forum. Klik onder het bericht op de knop "Beheer bijlagen'. Dan opent een scherm en bovenaan klik je op "Bladeren". Daar zoek je nu naar de locatie op je computer waar het filmpje opgeslagen zit, dus naar C:\Mijn Documenten\filmpje.zip. Via de knop "uploaden" wordt dit bestand als bijlage aan je bericht gehangen. En dan verstuur je gewoon je bericht naar het forum via "antwoord versturen". Piece of cake :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapeke, ik begrijp je nu eindelijk hoe het zit met dat bericht.

Mijn probleem was, dat ik reageer op "snel reageren", en dan kreeg ik uiteraard niet zo'n uitgebreide mogelijkheden.

Ik heb gedaan wat je me zei, maar het uploaden is mislukt, 2 X geprobeerd.

Maar het zal wel weer aan mij liggen denk ik.

Jij spreekt hier voortdurend over dat ASF programma, maar er zijn nog zoveel andere programma's ook AS.......

Ik weet niet waar ik dit allemaal moet inbrengen.

Ik heb dus mijn mail, met een bijlage, met een filmpje. Wat doe ik, of wat heb ik gedaan, ik heb die bijlage geopend, zag dat het niet openging, heb dan die bijlage op mijn pc gezet, gewoon, en heb de naam veranderd, waarom ? snap ik niet, maar goed.

De rest heb ik dan uitgevoerd zoals je mij hier heb doorgegeven, maar dat ASF bestand heb ik volgens nergens voor gebruikt ?

Inderdaad we zijn hier om geholpen te worden, en ik ben heel tevreden dat je jouw geduld niet verliest met mij, maar ik voel mij zo een dom blondje al heb ik niets tegen blondjes hoor, maar je weet wat ik bedoel.

Nog eens uitleggen zeker, stap voor stap is precies nog niet goed genoeg voor mij.

Nineke met de rode kaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

We beginnen hiermee :

Ik heb dus mijn mail, met een bijlage, met een filmpje. Wat doe ik, of wat heb ik gedaan, ik heb die bijlage geopend, zag dat het niet openging, heb dan die bijlage op mijn pc gezet, gewoon, en heb de naam veranderd, waarom ?

Je hebt dat filmpje op je PC gezet. Vertel me nu eerst eens waar dat staat ? Dan volgt de rest van het verhaal ... we doen het nu in kleine hapjes :laugh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Documents and Settings\jeannine\Mijn documenten

We zitten op de goede weg ... alleen is dit nog niet volledig. Nu nog graag de naam van het bestandje/filmpje (bvb. filmpje.jpg of filmpje.asf, weet ik veel :)) dat je hebt opgeslagen uit je mailbericht. Dat moet nog achter "Mijn Documenten" komen ... en dan kunnen we weer een stap verder zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doe je dat toch gewoon opnieuw. Ga even naar het bericht waar dat filmpje aanhing, rechtsklik op de bijlage en kies voor bijlage opslaan. Sla het opnieuw op in "Mijn Documenten"' en zie dan eens of je de volledige naam kan reconstrueren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.