Ga naar inhoud

Dringend hulp nodig


nineke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Prima. Klik dan even op dat bestand filmfragment.mpeg (rechtsklikken), klik op de optie "eigenschappen" en kijk op het tabbald "akgemeen" bij "grootte" hoe groot dit bestand wel is. Zet dit even in een volgend berichtje. En dan kunnen we weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep :laugh: Volgende stapjes : rechtsklikken op dit bestand en naam wijzigen. Geef het de naam filmfragment.jpg

Open dan een nieuw bericht en klik op "beheer bijlagen", dan opent een scherm en daarin klik je op "bladeren". In het open veldje zoek je nu naar het bestand C:\Documents and Settings\jeannine\Mijn documenten\filmfragment.jpg . Als je dit gevonden hebt klik je op "uploaden" en verstuur je je bericht naar het forum. En dan zien we wel weer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet hoor, maar de kwaliteit is ook heel slecht van alle filmpjes,

veel te klaar....

Is er nu geen enkele oplossing voor dit probleem met die filmpjes.

Ik geef het op zeg ik wel, maar voor eventjes maar, als je mij nog wil helpen wel te verstaan....

Grtjes, Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij het niet opgeeft, ik ook niet :) Ik heb je via het forum een "persoonlijk bericht" gestuurd met een andere oplossing. Lees dit even en stuur maar een antwoordje via een reactie op dit P.B. Of je kan ook ineens doen wat ik je erin voorstel. Zo zullen we misschien sneller naar een oplossing komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.