Ga naar inhoud

1 externe harde schijf word op 1 pc niet herkend ! (Vroeger echter wel !?)


popol57

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dus beide zowel de pc alsook de laptop gebruiken Windows 7

Ga eens naar apparaatbeheer en ga naar het usb apparaat welke je externe hd is en je de foutmelding krijgt "Initio Combo Device Class"

Rechtsklik op dit apparaat en kies Installatie ongedaan maken, je zal een waarschuwing krijgen dat je het apparaat van het systeem zal verwijderen.

post-24526-1417704477,9879_thumb.png

Klik hier op OK

Als je een aan/uit knop ter beschikking hebt op de externe harde schijf, schakel dan je schijf uit met deze knop.

Mocht je geen aan/uit knop hebben haal dan de stroomadapter uit het stopcontact.

De usb-kabel moet je ingeplugd laten!!

Wacht enkele seconden (10 tal) en steek de stroomadapter terug in het stopcontact, normaal zal Windows nu een nieuw usb apparaat zien en de benodigde driver opnieuw installeren.

Lost dit je probleem op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtiggenoeg niet !!! Ik krijg terug de "Initio Combo Device Class" als voorheen - én , daarbij mis ik zo te zien nog enkele zaken meer, als ik via start op "computer" vink - hier zijn enkele stadions (toch minstens 1) ook verdwenen. Misschien niet direct een drama, ik heb nog steeds de lokale schijven C en D en het DVD -rw Station E !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, fluitje van ne cent (:embarassed:), maar zal mijn best doen (bestaat er niks makkelijker !!??xD)

---------- Post toegevoegd om 23:22 ---------- Vorige post was om 23:11 ----------

Oké Dasle, ik denk dat het screenshot gelukt is, maar hoe moet ik dit hier dan posten - sorry hoor, dat heb je nu eenmaal met "beginners" !!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de afbeelding van je apparaatbeheer is opgeslagen op je pc doe je het volgende.

post-24526-1417704478,2126_thumb.png

Als je een nieuw bericht maakt klik je op het icoontje wat ik rood omlijnd heb om een afbeelding in te voegen, dan verschijnt het volgende venster.

post-24526-1417704478,2441_thumb.jpg

Als je een afbeelding vanaf je pc wilt uploaden kies je het tabblad From Computer.

Met de knop Bladeren navigeer je naar waar de afbeelding op je pc staat.

Selecteer de afbeelding en klik op Openen.

Nu klik je op Bestand(en) uploaden en je gekozen afbeelding komt in het bericht te staan.

Mocht je er niet uit komen dan laat je het maar weten.

We hebben het allemaal een keer moeten leren ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.