Ga naar inhoud

1 externe harde schijf word op 1 pc niet herkend ! (Vroeger echter wel !?)


popol57

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee die hoef je niet op de laptop te zetten daar deze schijf daar een andere stationsletter heeft.

De vorige afbeeldingen van je schijfbeheer heb je gemaakt met de externe schijf ingeplugd.

Verwijder de externe schijf eens en ga dan terug naar schijfbeheer, welke schijf is er dan weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dasle, enkele malen geprobeerd - schijf 1 is H en schijf 4 is K, doch bij het verwijderen van HD, blijft daar alles hetzelfde - niks verdwijnt - niks komt erbij !??? :embarassed:

Nog, een kleine opmerking - ik heb opgemerkt dat je enkel schijf 1 hebt op 1 "posting" (als ik het zo mag noemen !) en dat de 2de "posting" pas begint bij schijf 4 ! Heb je misschien, schijf 2 en 3, die hier tussenvallen, ook niet nodig - om eventueel te controleren - weet ik veel !? Doch deze zijn, zowel als 1 en 4 ook leeg !?

aangepast door popol57
IETS VERGETEN !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een cardreader (klik) 4Launch Shop

Hier in kun je verschillende geheugenkaartjes insteken waarna je deze op je pc uit uitlezen.

Heb je de externe schijf steeds in de zelfde usb-poort ingestoken, mocht dat zo zijn probeer dan eens een andere usb-poort eventueel aan de achterkant van je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Dasle, een cardreader bezit ik niet !

Ik heb een USB-"ding" (laat me het zo noemen), met 4 ingangen - heb deze allen al geprobeerd , én tevens een rechtstreekse USB-ingang van de pc - is ook al geprobeerd ! Ziet er precies niet al te goed uit , hé...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.