Ga naar inhoud

gebruikersnaam en inlogcode zichtbaar


bettina

Aanbevolen berichten

ik heb per ongeluk mijn inlogcode achter mijn gebruikersnaam getypt.

Nu als ik op die site wil inloggen verschijnt ook gelijk mijn code in letters erbij.

Heb al -onthoud mij- uitgevinkt maar het blijf voor iedereen zichtbaar.

Ik heb windows XP en gebruik google chrome.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gebruik onderstaande eens even dit om je geschiedenis te wissen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ccleaner gedaan en opschonen tot hij helemaal schoon was.

Ik sla mijn ww niet op.ook niet onthoud mij aanvinken.

Dat je bedoel je toch?

Heb bij chroom gekeken sleutel- optie- persoonlijk dan wachtwoord nooit opslaan.

Maar hij blijf het doen, hij komt wel achter mijn gebruikersnaam zo te lezen

ook mijn gebruikersnaam komt gelijk in beeld als ik de eerste letter intik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je Ccleaner opent, zet dan voor je het programma laat lopen een vinkje voor opgeslagen wachtwoorden.

Voorbeeld hieronder is voor IE, vink dit ook aan voor je andere browser(s)...hou er dan wél rekening mee dat alle opgeslagen wachtwoorden weg zijn.

post-20447-1417704478,6825_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een oudere versie van CCleaner v2.29.111

Raad je me aan eerst de oude te verwijderen en deze te downloaden of de eerstvolgende update melding

Verwijderd die wachtwoord cleaner ook de gebruikernamen zodat je niet een lijst krijgt als je in wilt loggen.

Ik vergeet er nog bij te zetten dat de wachtwoorden in het vakje gebruikersnaam staat en dat blijft staan.

Ik heb toen per ongeluk doorgetypt en niet in het vakje code.

Het gaat dus eigenlijk om de gebruikersnaam vakje

aangepast door bettina
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je Ccleaner hebt geopend kan je onderaan rechts (onder schoonmaken) klikken op Zoeken naar updates.

Sluit dan je Ccleaner, je vindt de nieuwe versie in je downloadmap...je hoeft de oude versie niet te verwijderen.

Om de gebruikersnamen te verwijderen (Google Chrome) zet je een vinkje bij bewaarde formulierinformatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.