Ga naar inhoud

Cyberlink, Power2Go


Thik Hai

Aanbevolen berichten

Hallo Clarkie kijk dat is nou de juiste spirit!

CCleaner gebruik ik wekelijks om de boel op te schonen. Maar dat helpt niet in het onderhavige harnekkige geval. Nadat ik een backup van het register had gemaakt heb ik gisteren nog minitieus het register uitgepluisd en nog wat Cyberlink sporen gevonden en gewist. Maar nog steeds is het niet mogelijk om in Save-modus op te starten.

In het uiterste geval zal ik er niet aan ontkomen Windows opnieuw te installeren, maar dan krijg ik toch ook weer automatisch dat verrrekte Power2Go programma op de HD met het risico dat de hele kermis weer van voren af aan begint. Ik blijf het een schande vinden dat Cyberlink geen vin verroert alleen om het feit dat ik een OEM-versie heb en geen volledige.

Ik wacht in spanning af

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben je in het bezit van een Windows installatie- cd?

Doe het volgende eens:

Ga naar start.

Typ in het zoekvak uitvoeren.

Klik er met de rechtermuisknop op.

Kies uitvoeren als administrator.

Typ in het lege vak sfc /scannow (let op de spatie na sfc)

Indien er om gevraagd wordt plaats je de Windows cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hee Clarkie, leuk weer wat van je te horen.

Ik zou willen dat het waar was. Ik had het dan zeker gemeld.

Even had ik mjn hoop gevestigd op de Image die Win7 regelmatig van de HD maakt, maar bij nader inzien denk ik dat dat ook niet gaat werken omdat de Image naartuurlijk ook die zelfde fout zal weergeven.

Recent heb ik weer een nieuw grapje aan de hand met WMP11. Zomaar een optie verdwenen uit het navigatievenster. En niet meer terug te zetten! Het blijven krengen van dingen die computers nietwaar?

Tchüss,

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.