Ga naar inhoud

asp..


Aanbevolen berichten

hallo,

ik was laatst html aan het leren toen ik zag dat je makkelijk dingen in je site kon verwerken met asp,

nu had ik eigenlijk 2 vragen

1. kun je asp in een html script verwerken? dus dat je <html><body>(asp code + html codes)</body></html>

2. als dat kan zou iemand mij dan kunnen helpen, ik heb een formulier en als je op submit klikt moeten 3 tekst inputs worden ingevoerd in een al bestaand tabel op een pagina, ik had heel even gekeken dus ik dacht dat het omtrent add <tr> <td> Fname</td> <td> lname</td>.

dus ik wou alleen dat je een kolom erbijaan plakt, met de informatie uit een <form>

mvg,

Siem.W

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,

helaas is dat niet mogelijk ik zal er voor ik hem verander nog moeten aanpassen, ik heb hem nu op een gratis website maker aangemaakt en daar kan aleen maar java script, met form wil het daar nog niet lukken.

maar het zal gewoon een standaart iets worden, als je asp snapt heb je denk ik niet per se een html form script nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.