Ga naar inhoud

CoreFoundation


Aanbevolen berichten

Ik ben zeker nog een LEEK op Pc, maar doe mijn best om er met hulp van mijn schoonzoon en lessen volgen er iets van te maken.

Maar nu HET probleem dat zelfs met zijn hulp niet opgelost geraakt.

Ik krijg bij het starten steeds de melding: Deze toepassing kan niet woden gestart omdat CoreFoundation.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

We weten dat het te maken heeft met itunes en quickplayer, en we hebben reeds gedaan wat ze vroegen maar niets heeft geholpen, zelfs niet via systeemherstel, en itunes en quickplayer zijn door mij niet meer te verwijderen ook. Dat probleem heeft zich vroeger ook al eens voorgedaan, maar hoe dat toen is opgelost weet ik niet meer en mijn schoonzoon ook niet.

Als er iemand zou kunnen hulp bieden, dan zal ik er hem zeer dankbaar om zijn, want dat spel werkt me echt op mijn zenuwen.

Beste dank

snabbertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.