Ga naar inhoud

Harde schijf


Jordyy

Aanbevolen berichten

Ik heb de manual van uw hardeschijf gelezen zoals het op mijn overkwam moest u zowel de voeding als de usb kabel tegelijk aansluiten en daarna pas de aanknop gedurende 2 seconden ingedrukt houden en dan zou die moeten worden gevonden door Lacie assistent.

Edit:

Zou misschien kunnen , ik zal naar de winkel gaan , nog wat info vragen en als ze mij daar kunnen vertellen dat deze defect zal ik een nieuwe meenemen , ik hou jullie op de hoogte !

Wordt gewardeerd:top:

Edit: Wat misschien ook nog zou kunne is dat u de voeding samen met de lan moet aansluiten en daarna de aanknop gedurende 2 seconden ingedrukt houdt. Hierna gaat u achter uw computer zitten en zou die in de Lacie assistent moeten staan(hardeschijf blijft dus aangesloten op lan en voeding geen usb).

aangepast door Mr.Raven
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik had jullie beloofd om jullie op de hoogte te houden nou , mijn harde schijf is terug naar de winkel , na 4 dagen ben ik te weten gekomen dat ze een defect had. Ik moet nu wachten tot er een nieuwe binnen is in de winkel (de harde schijf was uitverkocht) en hopelijk dat de nieuwe werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.