Ga naar inhoud

CD branden


Gast Jakkedoe

Aanbevolen berichten

Gast Jakkedoe

Ik heb van You Tube liedjes gedownnload met een programma converteren naar MP3. De liedjes staan op mijn PC en ik kan ze ook op een USB stick zetten.

Ik kan de liedjes wel op een CD branden maar de CD is enkel afspeelbaar op mijn PC.

Mijn bedoeling is juist om de liedjes op een CD te branden welke kan afgespeeld worden op mijn CDspeler. Kan iemand zeggen hoe ik het wel kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jakkedoe

Mijn eerste probleem is wel opgelost maar nu kan ik niet meer downloaden. Het downloaden begint en aan bv 50% of 61,30 ¨% stopt het downloaden en gaat niet meer verder. Hoe kan ik dat oplossen ? Ik heb nochtans een ganse CD gemaakt en nu gaat het niet meer om nieuwe liedjes te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander, tevens gratis alternatief is Offliberty (klik er op).

Alles gebeurt online, je hoeft dus zelfs geen software te installeren...je kopieert in YouTube de link, plak die in Offliberty en klik dan op Off...je kan dan kiezen voor geluid (mp3) of voor het filmpje, dit vind je nadien terug in je map downloads, meteen in mp3 dus geen converteren nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jakkedoe

Dank voor alle reacties.

Het programma Offliberty lijkt mij eenvoudig maar er wordt niet gevraagd door het programma naar welk bestand het moet gedownload worden.

Je schrijft naar " mijn map downloaden" O.k. maar hoe moet ik dat dan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.