Ga naar inhoud

nieuwe laptop kopen.


Aanbevolen berichten

oke zou ik voor mij zelf ook zo een laptop kunnen nemen zoals bericht 7 of is dat niet voldoende?

zie hier mijn laptop eisen en de link naar laptop die ik in gedachte heb maar vind het tog beetje prijsig om dat

er ook garantie op komt van 110 euro ik had dat geinformeerd bij mycom .

(hier klikken)DELL Notebook Inspiron M5040 black-AMD E-350 Product Details bij MyCom2

1. bestande overdrachten

2. msné

3. af en toe skype

4. downloade

5. websites bekijken

6. ik ga niet de laptop uit breiden later

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke zou ik voor mij zelf ook zo een laptop kunnen nemen zoals bericht 7 of is dat niet voldoende?

zie hier mijn laptop eisen en de link naar laptop die ik in gedachte heb maar vind het tog beetje prijsig om dat

er ook garantie op komt van 110 euro ik had dat geinformeerd bij mycom .

(hier klikken)DELL Notebook Inspiron M5040 black-AMD E-350 Product Details bij MyCom2

1. bestande overdrachten

2. msné

3. af en toe skype

4. downloade

5. websites bekijken

6. ik ga niet de laptop uit breiden later

Die voldoet ook, maar als je toekomstgericht denkt is de i5 en i7 een aanrader.

Het budget zal hier de doorslag geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke want ik zie het op alle beeldschermen de aansluitingen

maar niet achter op de kast van pc waar op ik nu zit dus ik neem aan dat het niet

kan aan sluiten dan wat houd de dvi kabel eigenlijk in wat doet het precies en is er

een anderen kabel zoals de dvi zo dat ik het wel kan aan sluiten op de pc waar ik het

niet kan vinde de aansluiting achter in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.