Ga naar inhoud

tablet


sers

Aanbevolen berichten

hihi mensen

Ik heb net een tablet gekregen. het is een yarvik 7" model TAB210

Ik heb er wat problemen mee.

Een van de problemen is dat ik wel op het internet kan komen maar als ik bv op de website van Ziggo kom en ik naar mijn webmail wil klikken dan krijg ik een melding dat ik een unsupported webbrowser heb.

Ik weet echt niet welke webbrowser de yarvik gebruikt en kan het ook niet vinden.

De vraag is wat kan ik doen om via Ziggo (mijn provider voor mijn desktop) toch mijn emailtje te lezen en te sturen via het tablet van Yarvik.

Ik heb nog wel meer vragen maar dit is de belangrijkste

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het rare is dat ik nu wel op mijn tablet op de site van mijn provider kan inloggen (ziggo) in mijn webmail kan inloggen en ik kan zelfs een mail versturen maar alleen maar tekst zetten in het vakje onderwerp en niet in het eigelijke vak waar je je bericht in moet typen.

De mailtjes komen ook nog aan.

Verder heb ik nog een andere vraag.

Ik heb op mijn tablet Gmail geinstalleerd. Op mijn desktop staat outlook. Ik heb een Sitecom wireless router. Nu krijg ik op mijn desktop veel minder mailtjes op mijn originele emailadress dan normaal want die komen allemaal binnen op mijn tablet terwijl dat ding uitstaat. Wat kan ik hier aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik dat op mijn tablet of mijn desktop doen?

---------- Post toegevoegd om 22:46 ---------- Vorige post was om 22:44 ----------

als ik het op mijn desktop moet doen moet ik dan dat doen in outlook of de webmailpagina van mijn provider (ziggo)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient in de table bij mailprogramma ergens aan vinken dat het een kopie van mail moet achterlaten bij de server.

Normaal gezien is dat bij account-instelling

Normaal op het toestel waar je E-Mail client op staat, maar er klopt iets niet.

Je zegt dat je webmail gebruikt op je tablet. Webmail doet uiteraard geen download van je mail. Dus de tablet kan nooit de reden zijn dat je minder mail binnenkrijgt op je desktop ?

Of worden de berichten die je via webmail bekijkt uit je inbox gehaald ?

Internet explorer op android ? Bestaat niet hoor ...

aangepast door ProMind
Bijkomend :
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei. nu wordt het moeilijk voor me.

a) Ik heb een desktop waarop outlook staat. Daar haal ik normaal gesproken mijn mail en zend ik mijn berichten vandaan.

B) Als ik ergens anders ben kan ik via de website van mijn provider (ziggo) ook in mijn mailbox etc etc. Dan moet ik inloggen etc

c) Op mijn tablet zit een programma email. Ik moest eerst daar een gmail account maken (heb ik gedaan)

Als ik nu op mijn tablet op email druk dan krijg ik mail van mijn gmail adres en van mijn normale adres.

Ps Ik kreeg dus email op mijn tablet van mijn Ziggo account en die was dan niet meer te zien op mijn desktop.

Als je meer wil weten laat me aub weten..

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.