Ga naar inhoud

tablet


sers

Aanbevolen berichten

Ok, ik dacht dat je Webmail gebruikte op je tablet, maar daar staat dus ook een client op die berichten download.

In dat geval heeft Stegisoft inderdaad de goede optie :

Oorspronkelijk geplaatst door stegisoft viewpost-right.png Je dient in de table bij mailprogramma ergens aan vinken dat het een kopie van mail moet achterlaten bij de server.

Normaal gezien is dat bij account-instelling

Dat doe je dus op je tablet .

Ik ben geen andriod expert, maar lmoest het niet lukken kan je dan de naam van het mail programma doorgeven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Promind. Ik heb de instelling gevonden in outlook en aangepast. Kijken wat er gebeurd. Alvast bedankt

Ik heb nog een probleem: Ik heb een E book gekocht bij Bol.com maar als ik die probeer te downloaden zegt Bol.com dat ik adpbe reader of sony reader moet instalern maar dat kan ik niet omdat ik geen android market heb daar heb je min. android 2.2 voor nodig en ik heb 2.1. Ik heb al geprobeerd op advies van Bol.com om aldikoreader apk te instaleren (die zeggen dat ebooks met DRM op Aldiko gedownload kan worden) maar ook dat werkt niet.

Weet iemand een ereader APK te vinden die ik kan downloaden op mijn 2.10 versie en die werkt

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi volgens mij kan dat alleen als je een android versie hebt van 2.2 of hoger. Ik heb 2.1.

Dan kan het toch niet? of wel?

mvg

---------- Post toegevoegd om 10:36 ---------- Vorige post was om 10:34 ----------

bedankt voor je antwoord maar.......Ik heb geen idee waar ik de naam van het mail programma kan vinden. Staat niet in de handleiding.

En ...ik heb dus in mijn outlook de instelling aangepast maar dat werkt dus niet

alvast bedankt voor je antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi volgens mij kan dat alleen als je een android versie hebt van 2.2 of hoger. Ik heb 2.1.

Dan kan het toch niet? of wel?

mvg

Stegisoft heeft gelijk, je hebt voldoende aan 2.1

---------- Post toegevoegd om 10:36 ---------- Vorige post was om 10:34 ---------

bedankt voor je antwoord maar.......Ik heb geen idee waar ik de naam van het mail programma kan vinden. Staat niet in de handleiding.

En ...ik heb dus in mijn outlook de instelling aangepast maar dat werkt dus niet

alvast bedankt voor je antwoord

Waarschijnlijk staat er GMAIL standaard als E-Mail client op je tablet, en het is daar dat je de optie moet wijzigen als je wil vermijden dat de mail die wordt gelezen via je tablet verdwijnt.

Outlook staat op je PC dus al de mail die je daar nu leest blijft op de server staan. Omgekeerd dus van wat je wou, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Promind inzake Gmail.

Ik heb even bij de settings gekeken en inderdaad daar stond mijn Ziggo account als extra account om post op te halen.

Heb ik nu verwijderd.. Hoop dat alles wat dat betreft weer goed is nu. Bedankt voor de moeite!

Blijft nog het probleem van de ereader. Ik ben in contact met Bol.Com en wacht hun antwoord af (gaat lang duren zeggen ze)

En Aldiko heb ik ook een berichtje gestuurd. Zoals gezegd kan ik niet met mijn Yravik in Android Market komen en dus de adobe reader niet downloaden.

Wat er dan nog aan problemen overblijft is dat gedoe met mijn email ophalen en verzenden via een inlog site van ziggo.

Ik kan dus via www.ziggo.nl wel bij mijn webmail komen maar ik kan bij het beantwoorden of bij een nieuw bericht geen tekst intikken. Het stopt bij het vakje"ONDERWERP ik kan met mijn scrolwieltje wel lager komen maar als ik het aantik dan kan ik geen tekst intikken. Ik weet ook niet welke browser ik heb op mijn Yarvik dus een upgrade (van welke dan ook) kan ik niet doen.

Ik kan ook nergens een site vinden waar ik voor een tablet ie 8 kan downloaden. (ziggo beveelt dat aan ik heb ie 7 op mijn desktop en dat werkt perfect) Weten jullie iets?

Nogmaals hartelijk dank voor alle hulp sofar

groeten

Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je wel een paar antwoorden geven, maar ik lees ze ook maar in de handleiding, heb je die eigenlijk ?

Je kan geen apps downloaden van andriod market wegens copyright redenen blijkbaar. Maar je hebt adobe reader niet nodig, pdf wordt door de ingebouwde viewer (waar je ook je foto's mee ziet) ondersteund.

Je vindt wel een hoop apps op deze link daar zitten ook e-mail clients bij.

Maar lees je handleiding eens goed door misschien, daar vindt je nog wel wat informatie.

De browser is gebaseerd op de WebKit open source, net zoals google chrome. De reden dat je webmail niet werkt is dat de browser geen javascript ondersteund. IE explorer (van microsoft) bestaat niet voor android en zal er waarschijnlijk ook nooit komen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die android market had ik ook gelezen. Het probleem is echter dat Bol.com waar ik het e book gekocht alleen DRM-ed boeken verkoopt. Die kan ik dus niet downloaden met wat er op mijn Yarvik staat (de e reader). Ik wacht het antwoord van Bol.com wel af.

Ja ik heb de handleiding en gelezen ...staat niets in wat mijn problemen oplost.

Wat betreft E mail...Ik moet dus op zoek naar een browser die ik kan downloaden die wel javascript ondersteunt en die ik kan downloaden.

Dat wordt nog wat...

In ieder geval bedankt voor je reactie!

---------- Post toegevoegd om 23:41 ---------- Vorige post was om 23:40 ----------

Dat van die android market had ik ook gelezen. Het probleem is echter dat Bol.com waar ik het e book gekocht alleen DRM-ed boeken verkoopt. Die kan ik dus niet downloaden met wat er op mijn Yarvik staat (de e reader). Ik wacht het antwoord van Bol.com wel af.

Ja ik heb de handleiding en gelezen ...staat niets in wat mijn problemen oplost.

Wat betreft E mail...Ik moet dus op zoek naar een browser die ik kan downloaden die wel javascript ondersteunt en die ik kan downloaden.

Dat wordt nog wat...

In ieder geval bedankt voor je reactie!

PS ik ga eens kijken op de aangegeven site inzake de apps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.