Ga naar inhoud

error formateren (bij installatie)


wouterter

Aanbevolen berichten

Ja maar probeer toch eens de kabel te versteken.

Sluit hem aan naast je dvd station.

Probeer de installatie dan nog eens uit te voeren,dit om de controller te kunnen uit sluiten waarop de HD nu is aangesloten.

Net even specs opgezocht van je moederbord en deze heeft maar 1 sata controller blijkbaar.:dong:

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zeg, ik vroeg je gisteren of je geen vriend of kennis had met een PC waar je je disk eens kon proberen ?

Het lijkt er sterk op dat het probleem op het moederbord, de SATA controller of eventueel in de voeding van de PC zit.

Dit soort dingen is echt elimineren, er is een varieteit van mogelijke problemen.

Voorbeeld : je schijf wordt herkend in de bios, maar dat wil niet zeggen dat ze voldoende stroom krijgt om correct te werken.

Of er kan iets mis zijn met je DVD.

PS: Lees net je vorige post, hopelijk probleem gevonden :-)

Succces in elk geval.

Het is echt één per één proberen uit te sluiten.

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk, hebt sata naast cd gedaan en hij doet het! als de installatie zonder problemen gaat zet ik deze op opgelost!

Dat horen we graag,hou ons zeker op de hoogte met het verloop van zaken en als blijkt dat ALLES naar behoren werkt kan deze vraag als opgelost gemarkeerd worden.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over die WD schijf, van me hard disk error

ze is overleden ja, maar kan ik nog bestanden terug krijgen? of kan ik die schijf nog openen?

ik heb zo een externe case ding voor een HD

lol, windows gaat nu 93 updates installeren.

heb virus scanner erop

nu microsoft office 2007 erop

en hopen dat deze hd het wat langer uithoud!

aangepast door wouterter
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.