Ga naar inhoud

error formateren (bij installatie)


wouterter

Aanbevolen berichten

Blij te horen dat je PC terug draait.

We kunnen proberen of we nog iets van die disk kunnen halen, het is wat eenvoudiger nu je een box en een draaiende PC hebt.

Je kan de software die we eerder op de cd zetten ook gewoon installeren op je PC. Ze staat hier. En je moet uiteraard de disk in de box bouwen.

Op deze link kan je een uitgebreidere versie van de WD software vinden.

Hier vindt je de handleiding ervan

Je kan deze downloaden en gewoon installeren zoals elk ander programma.

Geef maar een seintje als je dat hebt gedaan.

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Laten we wel de zaken gescheiden houden indien mogelijk dit om het overzichtelijk te houden.

In dit topic was je laptop probleem reeds in behandeling maar werd dan door u afgesloten.;-)

die heb ik gemarkeerd omdat poeki (volgensmij was dat zn naam) me een goeie tip gaf, die coolingpad.

dus die ga ik kopen, dus toen heb ik hem maar op opgelost gedaan

---------- Post toegevoegd om 23:30 ---------- Vorige post was om 23:19 ----------

de schijf wordt niet herkend door dat WD programma, heb de externe schijf aan. blauw lampje brandt. maar meer ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je gelijk hebt ....

Blijft hij continue tikken ?

Dan is de kans heel groot dat de schijf stuk is ...

Vraag blijft of de schijf de poort heeft opgeblazen of andersom ...

Ik maak me een beetje zorgen dat er nog problemen gaan komen.

Ik zou in elk geval zorgen dat je vanaf nu een goede backup van je data houdt, dat geldt voor iedereen trouwens:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.