Ga naar inhoud

webmail op 1 pc wel, op andere niet !?


popol57

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tokkel tijdens het opstarten op de F8-toets...hierdoor bereik je de veilige modus.

Probeer het logje te produceren in veilige modus, op de manier zoals beschreven in de link uit post 11 : dus niet via de snelkoppeling maar wel in de map C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ProMind, dat heeft er niets mee te maken -andere computers geraken wel op hun mails, ik ook met de boordcomputer - anderen met hotmail ook, dus... Maar nu weer een ander contact maken via hotmail , is me van het goede een beetje te veel ! Ik zit zowiezo al in eeen tamelijk moeilijke periode (een zwaar verlies gehad , enkele dagen geleden...) en mijn hoofd zit er niet volledig bij !!! SORRY

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eens proberen of je HijackThis kan uitvoeren via een alternatieve weg. Ga naar volgende locatie (map) : C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. In deze map moet het bestand hijackthis.exe te vinden zijn. Rechtsklik op dit bestand en dan zou je moeten kunnen kiezen voor "uitvoeren als administrator". Is dit zo, dan ga je gewoon door zoals eerder al aangegeven ... tot en met het plaatsen van een HJT-log in een volgend bericht.

Lukt dit niet in normale modus, dan probeer je hetzelfde nog eens in "veilige modus" !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden - ik denk dat het opgelost is !!!!! Ik heb via het opstarten op de f8 toets gedrukt, maar daar moest ik een paswoord invullen, mij onbekend - dus ben gewoon terug via normale weg binnengegaan, én toen dacht ik van eens een systeemherstel te doen, terug naar de tijd, ongeveer 2 maand geleden, dat het wel werkte, en geloof het of niet.... HET WERKT !!!! Dus bij deze iedereen hartelijk dank voor alle moeite en bestede tijd, en tot wederhoren.....:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.