Ga naar inhoud

Berichtregels automatisch uitvoeren bij checken nieuwe mail


Kurtt

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Sorry voor de late reactie. Het werkt inderdaad. Als je de regels aanmaakt in gmail en je gmail account importeert in outlook dan worden de regels meegenomen.:top:

Maar gaat dit ook zonder 'omweg'? Dus zonder dat ze doorgestuurd hoeven te worden naar Outlook?

Dus dat de berichten rechtstreeks in de juiste mappen komen in Gmail zelf? Nu krijgen ze in Gmail zelf een label toegewezen maar gaan ze niet direct in de juiste map in Gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel te lukken. Ik denk dat ik zonet in de verkeerde labelmap had gekeken (had al enkele labels aangemaakt als test). Maar uw reactie kwam netjes in de juiste map in Gmail (die van 18:05).

Even afwachten of de rest ook automatisch in die map gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat ik het ergens bizar vond...de test lukte hier perfect en aangezien de weergave in Outlook functioneert, betekent dit eigenlijk dat het ook in Gmail zelf werkt.

Practisch gezien ga je thuis kunnen werken met je Outlook en op verplaatsing online inloggen op Gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HET WERKT !!! Bedankt Asus.

Samenvatting

Maak eerst de regels aan in Gmail zelf (zoals in dit topic is uitgelegd door asus met printscreens), en importeer je gmail account gewoon in Outlook. De gemaakte filterregels en mappen in Gmail worden automatisch meegenomen naar Outlook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.