Ga naar inhoud

Windows 7 - kleuren probleem


Mythakas

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb laatst een windows 7 aangeschaft maar als ik msn wil opstarten vervaagt het hele programma schermpje.

Alle kleuren worden uitgeveegt. Ook heb ik problemen met sommige games.

post-11876-1417704511,8137_thumb.jpg

Uhm ik weet niet of het duidelijk met dit plaatje maar ik weet niet goed hoe ik mijn probleem moet uitleggen omdat ik er echt niks van begrijp.

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groetjes

Michail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je de driver van de videokaart nog installeren.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze acties start je je pc opnieuw op en check of dit het probleem in Messenger oplost.

post-20447-1417704512,6848_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.