Ga naar inhoud

bij opstarten laptop melding operation system not found of hij blijft hangen


bibaboer

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb inmiddels een nieuwe harde schijf geplaats omdat ik niet meer kon opstarten door de melding operation system not found. en nu heb ik weer dezelfde melding? inmiddels heb ik al wel mijn xp kunnen installeren.

maar bij het opnieuw opstarten van windows xp blijf hij hangen bij het opstartscherm van windows. of wanneer ik opstart krijg ik weer de melding operation system not found terwijl ik nu een nieuwe harde schijf heb geplaatst.

kan iemand mij hiermee verder helpen a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de aansluiting op het moederbord of de kabel van de schijf naar het moederbord defect.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.