Ga naar inhoud

Probleem met HP F4100 drukker/scanner


imkeren

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Heb nieuw probleem.

Indien ik een document of picture wil scannen, dan wordt in het meerkeuze veld 'bestemming' een blanco getoond, i.a.w. men kan geen bestemming kiezen en het systeem breekt zijn nek hierop na scanning.µ

Heb reeds drivers opnieuw geinstalleerd, met zelfde resultaat.

Iemand ziet het licht in de duisternis ?

Dank bij voorbaat

Imker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toch wel, enkel het veld 'SCANNEN NAAR' kan ik niet instellen.

Dwz dat ik de scanning kan starten, wordt uitgevoerd maar op het ogenblik dat de scan wordt beeindigd wordt een foutbericht gegeven dat zegt dat de bestemming onbekend is!

Imker

A propos: het is een F4180 printer/scanner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder alles met betrekking tot je printer van je systeem dit dus inclusief de software,laat daarna CCleaner de pc opruimen als ook het register.

Herstart PC en installeer de cd van je printer opnieuw en als dan gevraagd word om hem op te zetten/aan te sluiten dan doe je dit ook.

Kun je na deze actie wel scannen en de locatie opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar HP Support (klik er op) en sluit de enquête...selecteer je besturingssysteem en download de correcte driver.

Schoon voor je deze gedownloade driver installeert je pc nog eens extra op met Ccleaner op onderstaande manier :

Download CCleaner. (klik er op)

Let op bij de installatie : indien Google Chrome wordt aangeboden dien je bij die vraag beide vinkjes weg te halen.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Volg de installatieprocedure volledig zoals beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Procedure volledig uitgevoerd.

Heb ondertussen volledig uninstall + driver gedownload.........zelfde resultaat.......het moet dus duidlijk iets met lokale software ofwel met de scanner zelf te maken hebben.......voor mij is het een raadsel !

Docproc werd verwijderd en is terug aanwezig na installatie.

Einde raad !

Imker

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.