Ga naar inhoud

Thunderbird verstuurt geen mails meer


Rolly1313

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Prima, laat dan even het resultaat weten als je wil.

Nog geen resultaat. Na extensief googelen zijn er blijkbaar nog veel met soortgelijk probleem maar geen concrete oplossingen. Wat ik zeer eigenaardig vind is dit. Er staan bv 20 mails klaar om te verzenden, ik druk op verzend en hij verzend er een aantal (niet altijd evenveel) dan vind hij de server niet meer. Ik sluit TB en start TB opnieuw op na, laat ons zeggen 30 minuten. Klik op verzend en opnieuw verzend hij een deel en stopt dan opnieuw. En zo kan ik verder, maar dat is natuurlijk echt vervelend. Had tot vorige week dit probleem nooit gehad. Heb mijn ESET al verwijderd, oude TB 3.1 geinstalleerd allemaal zonder succes, time out verlengd allemaal zonder succes. Volgens mij ligt het probleem bij Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan moeilijk echt testen onder dezelfde omstandigheden want mijn mail staat altijd open. Dus er stapelenen zich nooit berichten op, noch uitgaand noch inkomend. De mail wordt om de 10 minuten gecheckt.

De settings kunnen niet simpeler zijn :

post-26208-1417704563,7981_thumb.jpg

Nog één vraag, stuurt u soms berichten die digitaal ondertekend zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het probleem bij Telenet.

Het lijkt me zeer zeker de moeite om Clarkie's advies te volgen en te checken of het lukt met Windows Live Mail...give it a try !...niet geschoten is altijd mis...;-)

Als WLM dezelfde problemen geeft is inderdaad de kans groot dat je de oorzaak bij Telenet mag gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.