Ga naar inhoud

Na opstart zwart scherm


Dbrown

Aanbevolen berichten

OK. Nog een poging.

Download KillAFile

Dubbelklik op KillAFile.exe en installeer dit op je bureaublad.

Er wordt een map gemaakt KillAFile.

Open deze map en dubbelklik op kill.bat

Kies in het menu voor “Delete a file on reboot”.

Geef het volledige pad in.

dit dus : D:\59c99fc21e075f8e9234

Indien het bestand bestaat krijg je een melding om alle open vensters te sluiten en zodat de computer kan rebooten. Druk op een toets om verder te gaan en dan zal de computer herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK. Nog een poging.

Download KillAFile

Dubbelklik op KillAFile.exe en installeer dit op je bureaublad.

Er wordt een map gemaakt KillAFile.

Open deze map en dubbelklik op kill.bat

Kies in het menu voor “Delete a file on reboot”.

Geef het volledige pad in.

dit dus : D:\59c99fc21e075f8e9234

Indien het bestand bestaat krijg je een melding om alle open vensters te sluiten en zodat de computer kan rebooten. Druk op een toets om verder te gaan en dan zal de computer herstarten.

Krijg de melding: "unsopported version". Killbox mag weg? (gewoon verwijderen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok thanks! Mijn pc doet nu wel vaak heel raar als ik hem opstart, heb al eens gewoon een aantal strepen gehad bij opstart (dan startte hij weer opnieuw op). Heb nu juist alles in vierkante blokken weergegeven gekregen...

Zou er dan toch iets zijn aan mijn videokaart, ik weet dat ik ATI Radeon HD 4800 heb. Wat moet ik dan doen om hem up te daten? Ik heb hier al gezocht maar kan niets vinden...

edit: gevonden: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx --> http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_vista-64.aspx

2 updates geïnstalleerd, hopelijk helpt dit!

aangepast door Dbrown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff inderdaad. Heb zojuist willen opstarten, dat deed hij, maar wanneer ik bestand wou verwijderen liep hij vast (hij "freezede"). Hij start dan opnieuw op, ik hoor enkel geluid dat hij opstart (zwart scherm) --> dus weer opstarten. Dan start ik nog eens op en als hij op mijn desktop komt loopt hij weer vast --> blauw scherm met iets van 'dumping memory'. Dan start ik weer op, wil ik iets typen in firefox --> loopt weer vast. zeer vervelend! jammer dat je het enkel kan oplossen met videokaart te vervangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je toch eens een logje posten van Speccy als je wil.

Zou graag eens het een en ander willen nakijken aangaande je grafische kaart en het moederbord.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperatuur van je grafische kaart is wel een beetje aan de hoge kant.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Als dat niets uithaalt kun je nog proberen om de Onboard grafische chip te gebruiken om vervolgens eens te kijken of dit het probleem oplost.

Als het in dit laatste geval wel werkt dan kunnen we vrijwel zeker zijn dat de grafische kaart defect is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké thanks! Maar wat bedoel je precies met 'Onboard grafische chip', heb hier totaaaaaaaal geen verstand van :)

(dus er is zeker iets aan mijn grafische kaart, tis niets anders?)

Trouwens, mijn pc doet enkel raar als hij opstart, kan het dan al zijn dat hij zo warm heeft (want hij staat eigenlijk dan altijd pas aan)? Ik kan na 5 minuten van een goede opstart gamen en dergelijke... (moet mijn grafische kaart dan niet héél warm worden?)

aangepast door Dbrown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.