Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Voorlopig lijkt hij terug op redelijke snelheid te werken, maar ik weet niet in welke mate dit een placebo effect is
Laat het nog even bezinken ... totdat je weet of het een placebo of realiteit is ? En laat dan maar iets weten (want er moet dan nog wat opgeruimd worden).
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb deze morgen rond half 11 een nieuwe defragmentatie opgestart, het is nu 11 uur 's avonds en hij is nog steeds bezig. Ik vrees dat de totnogtoe ondernomen stappen niet het gewenste effect hebben gehad. :s

Geplaatst:

Je antivirus (of een ander proces) kan er voor zorgen dat hij steeds opnieuw begint met defragmenteren.

Probeer eens te defragmenteren in veilige modus. (f8 drukken tijdens opstarten alvorens het logo van windows verschijnt)

Geplaatst: (aangepast)

Zal de PC nu opnieuw opstarten en hem overnacht laten defraggen, wish me luck! :)

Update: Het lukt me niet windows in veilige modus te starten, herhaaldelijk de F8 toets indrukken verandert niks aan de opstartcyclus.

Vroeger merkte ik ook wel eens dat ik na een foutieve afsluiting nooit kon kiezen tussen de verschillende opties in het opstartscherm, ik moest steeds wachten tot de timer afliep.

Wel geeft Windows nu ineens in de rechteronderhoek aan dat ik geen legitieme versie van Windows heb. Even ter informatie, de overmatig gedecoreerde installatieCD ligt langs me in het originele hoesje, dus de melding is gewoon nonsens :P

aangepast door Michelinde
Geplaatst:

Het werkt niet, F8 drukken doet niets. Ik heb 5à6 keer geprobeerd de computer opnieuw op te starten en voor het windowslogo op F8 te drukken, maar hij deed niks, het enige wat veranderd is is die waarschuwing van illegitimeit.

Geplaatst:

Om op te starten in veilige modus, herstart je de PC en tokkel je direct op de F8 toets (F8 indrukken, loslaten, indrukken, loslaten...)

Probeer het ook als test eens met smartdefrag.

Duurt het dan ook zo lang?

Hoeveel harde schijven heb je?

Hoeveel GB?

Geplaatst: (aangepast)

Heb nu herhaaldelijk de PC opnieuw opgestart en continu op de F8 getokkeld maar elke keer opnieuw is de PC gewoon opgestart, niet in veilige modus. Ben nu Smartdefrag aan het downloaden.

Volgens mij heb ik 2 harde schijven van elk 500 GB, apparaatbeheer geeft 2 ATA devices weer.

aangepast door Michelinde

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.